Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Visi automanai turi savo svajonių automobilį. Nesvarbu, ar tai būtų „Lada“, ar „Ferrari“. Tuo tarpu štai šio iraniečio svajonių automobilis buvo „Pontiac Trans Am“.
Šiuo metu Vokietijoje gyvenantis automobilių mėgėjas prieš keletą metų įsigijo savo svajonių automobilį ir pradėjo jį po truputėlį tobulinti. Gražesnių ratlankių ar puošnesnių odinių sėdynių jam neužteko.
Automobilio kėbulą jis padengė pačiu gryniausiu, 24 karatų auksu ir jeigu dar to negana, ant automobilio kėbulo ir „Pontiac“ interjere surasite net 250 tūkst. deimanto pakaitalų - mažyčių cirkonio akmenukų.
Daugiau nei 2000 darbo valandų pareikalavęs projektas turi ir dar vieną išskirtinumą - variklį. Galinius automobilio ratus suka 6.0 litrų darbinio tūrio, 400 arklio galių išvystantis agregatas.
Ir dabar didžiausia staigmena. Pasak šio projekto autoriaus, šiuo metu automobilio vertė siekia 3.4 mln. eurų!
Visi automanai turi savo svajonių automobilį. Nesvarbu, ar tai būtų „Lada“, ar „Ferrari“. Tuo tarpu štai šio iraniečio svajonių automobilis buvo „Pontiac Trans Am“.
Šiuo metu Vokietijoje gyvenantis automobilių mėgėjas prieš keletą metų įsigijo savo svajonių automobilį ir pradėjo jį po truputėlį tobulinti. Gražesnių ratlankių ar puošnesnių odinių sėdynių jam neužteko.
Automobilio kėbulą jis padengė pačiu gryniausiu, 24 karatų auksu ir jeigu dar to negana, ant automobilio kėbulo ir „Pontiac“ interjere surasite net 250 tūkst. deimanto pakaitalų - mažyčių cirkonio akmenukų.
Daugiau nei 2000 darbo valandų pareikalavęs projektas turi ir dar vieną išskirtinumą - variklį. Galinius automobilio ratus suka 6.0 litrų darbinio tūrio, 400 arklio galių išvystantis agregatas.
Ir dabar didžiausia staigmena. Pasak šio projekto autoriaus, šiuo metu automobilio vertė siekia 3.4 mln. eurų!