Europoje „Novitec“ laikoma įvairių egzotinių markių specialiste, į kurią kreipiasi „Lamborghini“, „Maserati“, „McLaren“ ir „Rolls-Royce“ savininkai, tačiau vargu ar šių markių savininkų užklausų kiekis yra toks pats didelis kaip „Ferrari“ gerbėjų.
Šiandien „Ferrari“ automobiliai yra ne tik technologiškai pažangūs, bet ir fenomenaliai greiti. Eilė skirtingų „Ferrari“ modelių siūlo variklius, kurių galingumas siekia daugiau nei 800 arklio galių, tad tokioms kompanijoms kaip „Novitec“ gali būti sunku sugalvoti kaip patobulinti ir taip jau tobulą automobilį. Vis dėlto, nereikia pamiršti, jog tai – „Novitec“.
Štai, kad ir hibridinę jėgainę turintis „Ferrari 296 GTB“, kuriame esančios hibridinės pavaros bendra galia siekia 830 AG.
Pasak „Novitec“ atstovų, pirmiausiai jie ieškojo būdų kaip galėtų padidinti variklio galią pasyvesnėmis priemonėmis. Vietoje didesnio turbokompresoriaus ar našesnės degalų įpurškimo sistemos, „Novitec“ sumontavo naują išmetimo sistemą, kuri „Ferrari“ automobiliui suteikia išskirtinį garso takelį bei papildomas 38 arklio galias.
https://www.youtube.com/watch?v=X34cetyOIyA
„Novitec“ bendradarbiaudama su „Vossen“ sukūrė specialiai šiam automobiliui skirtus ratlankius, kurie „Ferrari“ superautomobiliui suteikia daugiau išskirtinumo.
Kartu su ratlankiais buvo sumontuotos ir standesnės spyruoklės, dėl kurių net ir minimalūs kėbulo pasvyrimai posūkiuose buvo pašalinti.
Siekiant optimizuoti temperatūrą variklio skyriuje, visi pagrindiniai jėgos agregato komponentai buvo apvilkti aukštos temperatūros izoliacija.