„Renault-Nissan“ aljanso atstovų teigimu, artimiausioje ateityje naujasis variklis pakeis iki šiol gamintą 3,5 litro darbinio tūrio, šešių cilindrų agregatą.
Pirmasis automobilis gausiantis naująjį variklį bus „Infiniti QX50“ - padidinto pravažumo automobilis, kurio koncepcija buvo pristatyta tarptautinėje Pekino automobilių parodoje. Naujasis „Infiniti“ šeimos narys prekyboje pasirodys ne ankščiau nei 2018 metais.
Vėliau „VC-T“ vardu pavadintas motoras bus montuojamas ir į kitus „Renault“ bei „Nissan“ markės modelius. Pirmieji kandidatai gauti šį motorą yra naujos kartos „Renault Kadjar“ ir „Nissan Qashqai“ modeliai.
Kintamą kompresiją turintys motorai turi du privalumus. Pirmasis - žemas kompresijos santykis užtikrins tolygų galios pateikimą. Antrasis - aukštas kompresijos santykis padės užtikrinti maksimalų variklio efektyvumą.
Variklio kompresijos santykis bus keičiamas automatiškai, prisitaikant prie vairuotojo vairavimo įpročių.
Naujasis benzininis variklis išvysto 270 arklio galių ir 390 Nm sukimo momentą.