• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Renault-Nissan“ aljanso inžinieriai šiandien pristatė pirmąjį pasaulyje benzininį variklį su kintamu kompresijos santykiu, kuris netrukus pateks į masinę gamybą. 
Lengviesiems automobiliams kurtas variklis bus ne tik efektyvesnis už panašaus darbinio tūrio ir galios analogus, bet ir už tradicinius dyzelinius variklius, kurie pasižymi didžiuliu sukimo momentu ir mažomis kuro sąnaudomis.
2.0 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininis variklis visuomenei bus pirmą kartą pristatytas šių metų rudenį, Paryžiaus automobilių parodoje, kurioje „VC-T“ vardu pavadintą motorą bus galima pamatyti iš arti.

„Renault-Nissan“ aljanso inžinieriai šiandien pristatė pirmąjį pasaulyje benzininį variklį su kintamu kompresijos santykiu, kuris netrukus pateks į masinę gamybą. 
Lengviesiems automobiliams kurtas variklis bus ne tik efektyvesnis už panašaus darbinio tūrio ir galios analogus, bet ir už tradicinius dyzelinius variklius, kurie pasižymi didžiuliu sukimo momentu ir mažomis kuro sąnaudomis.
2.0 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininis variklis visuomenei bus pirmą kartą pristatytas šių metų rudenį, Paryžiaus automobilių parodoje, kurioje „VC-T“ vardu pavadintą motorą bus galima pamatyti iš arti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

INFINITI four-cylinder turbocharged gasoline VC-T engine


„Renault-Nissan“ aljanso atstovų teigimu, artimiausioje ateityje naujasis variklis pakeis iki šiol gamintą 3,5 litro darbinio tūrio, šešių cilindrų agregatą.
Pirmasis automobilis gausiantis naująjį variklį bus „Infiniti QX50“ - padidinto pravažumo automobilis, kurio koncepcija buvo pristatyta tarptautinėje Pekino automobilių parodoje. Naujasis „Infiniti“ šeimos narys prekyboje pasirodys ne ankščiau nei 2018 metais.
Vėliau „VC-T“ vardu pavadintas motoras bus montuojamas ir į kitus „Renault“ bei „Nissan“ markės modelius. Pirmieji kandidatai gauti šį motorą yra naujos kartos „Renault Kadjar“ ir „Nissan Qashqai“ modeliai.

REKLAMA

Infiniti variklis (3)


Kintamą kompresiją turintys motorai turi du privalumus. Pirmasis - žemas kompresijos santykis užtikrins tolygų galios pateikimą. Antrasis - aukštas kompresijos santykis padės užtikrinti maksimalų variklio efektyvumą.
Variklio kompresijos santykis bus keičiamas automatiškai, prisitaikant prie vairuotojo vairavimo įpročių.
Naujasis benzininis variklis išvysto 270 arklio galių ir 390 Nm sukimo momentą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų