Nors pirmieji naujos rūšies sportiniai automobiliai ilgųjų nuotolių čempionate pasirodė 2022-aisiais, tačiau kiekvienas iš jų važiavimo bandomojo režimo sąlygomis, mat visiškai naujos hibridinės jėgainės buvo pakankamai lepios ir problematiškos. Nepaisant to, 2023-aisiais prasidėjusi nauja „LMDh“ prototipų era pademonstravo, jog didesnė konkurencija leis mėgautis gerokai įdomesnėmis lenktynėmis. Puikus to pavyzdys – neseniai įvykusios 24 valandų lenktynės Le Mane, kur pergalę pelnė į ilgųjų nuotolių varžybas sugrįžusi gamyklinė „Ferrari“ komanda.
Kitąmet ir taip gausėjančias „LMDh“ bolidų gretas papildys dar vienas itališkas ristūnas. Gimęs mažame Bolonijos Sant’Agata miestelyje, naujasis bolidas dėvės „Lamborghini“ markės emblemą ir taikysis pranokti ilgųjų nuotolių varžybose gerai įsitvirtinusius varžovus iš „
Toyota“, „
Porsche“ ar „
Ferrari“.
Pagrindinį vaidmenį šiame automobilyje atliks specialiai „Lamborghini SC63“ sukurtas 3,8 litro, 8 cilindrų benzininis variklis su dvejais turbokompresoriais. Pastarieji buvo sumontuoti atokiau nuo variklio, kad galėtų efektyviau talkinti vidaus degimo varikliui.
„Lamborghini“ neatskleidžia kiek arklio galių generuoja šis benzininis motoras, tačiau vadovaujantis visuotiniais „LMDh“ automobilių reglamentu, maksimali hibridinės pavaros galia negali viršyti 671 arklio galios.
„LMDh“ reglamentas taip pat reikalauja naudoti absoliučiai identiškas pavarų dėžes. „Lamborghini“ inžinieriai gali tik pakoreguoti pavarų dėžės perdavimo santykius, kad šie geriausiai atitiktų bendrovės reikalavimus ir poreikius.
Kad ir kaip išdidžiai „Lamborghini“ pristato savo naujausią ginklą automobilių sporto arenoje, tačiau „SC63“ dar nėra pilnai pasiruošęs išbėgti į aikštelę.
Gamintojas šiemet planuoja atlikti keletą intensyvių bandymo sesijų, kurios padėtų patikrinti automobilio ištvermingumą ir pajėgumą. Galiausiai, visus pasiruošimo darbus reikės padaryti iki 2024-ųjų metų sezono pradžios.
Italų kompanija savo sėkmę ilgųjų nuotolių lenktynėse išbandys su trimis gamyklinės komandos „lakūnais“: Mirko Bortolotti ir Andrea Caldarelli. Jiems taip pat talkins Daniil Kvyat ir Romainas Gorsjeanas.
Bendrovės atstovai neslepia pasididžiavimo ir tikina, jog „Lamborghini SC63“ yra pažangiausias gamintojo modelis, kuris, iš dalies, siekia sukurti artimą paralelę su ateityje pasirodysiančiais hibridiniais superautomobiliais.
„Galimybė dalyvauti didžiausiose ilgųjų nuotolių lenktynėse pasaulyje mums yra didžiulė garbė. Pažangūs ir pajėgūs hibridiniai automobiliai yra neatsiejama mūsų kompanijos plėtros dalis, todėl dalyvaudami varžybose mes norime pademonstruoti, jog visos žinios kuriant šį hibridinį bolidą buvo panaudotos serijiniuose automobiliuose, kurie pasirodys netolimoje ateityje“, – automobilio pristatymo metu sakė „Lamborghini“ vadovas Stephanas Winkelmannas.