Pirmasis dalykas – didesnė variklio galia. Per vidurį sumontuotas 1,8 litro, keturių cilindrų agregatas „A110 S“ versijoje išvysto 292 arklio galias ir 320 Nm sukimo momentą.
Antrasis dalykas – „A110 S“ iki 100 km/val. įsibėgės vos per 4,4 sekundės ir 1 kilometro distanciją įveiks per 22,8 sekundės. Palyginimui, „Porsche 718 Cayman S“ tas pačias užduotis įveikia per tokį patį laiką.
Trečiasis dalykas – pokyčiai automobilio pakaboje. Standartinis „A110“ laikomas fantastiškai posūkius įveikiančiu modeliu, tad „Alpine“ norėdami padidinti automobilio galimybes lenktynių trasoje, pavyzdžiui, jie į „A110 S“ sumontavo standesnes spyruokles (50 procentų standesnės priekyje ir 100 procentų standesnės gale), tuščiavidurius stabilizatorius ir specialiai šiam modeliui skirtus amortizatorius.
„Alpine“ taip pat iš naujo sukalibravo elektroninę stabilumo sistemą, kurią dabar galima pilnai išjungti, ir sumontavo gerokai pajėgesnę „Brembo“ stabdžių sistemą, tam, jog išvažiavę į ilgą tiesiąją, jos pabaigoje sugebėtumėte greitai ir efektyviai sustoti.
Pasak „Alpine“ vyriausiojo inžinieriaus, naujoji versija buvo kurta siekiant padidinti automobilio žvitrumą posūkiuose ir stabilumą važiuojant didesniu greičiu, pavyzdžiui, greitkelyje.
Vizualinė automobilio pusė pasikeitė minimaliai. Truputėlis kosmetinių pokyčių priekyje, truputėlis makiažo galinėje dalyje, ir turime šiek tiek rimčiau atrodantį daiktą, kuris turėtų kiekvieną akimirką nupiešti šypseną kiekvieno automano veide.
Išskirtinai daugiau aštrių pojūčių ieškantiems vairuotojams skirta versija „Alpine A110 S“ kainuos nuo (pasiruoškite atsikosėti) 66 500 eurų. Daugoka? Daugoka.