4314 mm ilgio automobilis naudos „Ford“ inžinierių sukurtą ir „Cosworth“ patobulintą jėgos agregatą, kurio darbinis tūris siekia 5 litrus. Kol kas gamintojas neatskleidžia kokį pajėgumą pasiekia šis variklis, tačiau žinoma, jog jis britišką kupė iki 100 km/val. privers įsibėgėti per mažiau nei 4 sekundes ir leis pasiekti 320 km/val. maksimalų greitį.
Naujieji „TVR“ markės savininkai didžiuojasi, jog prie automobilio kūrimo prisidėjo garsusis Gordonas Murray - „McLaren F1“ tėvas. Šis talentingas inžinierius padėjo sukurti automobilio struktūrą, kurioje naudojamas itin gausus kiekis anglies pluošto. Tuo tarpu automobilio važiuoklė buvo pagaminta iš anglies pluošto, plieno ir aliuminio detalių.
Priekinėje ir galinėje pakaboje išvysime dvigubas skersines svirtys, kurios buvo suporuotos su reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriais.
Galingo automobilio sustojimu rūpinsis 370 milimetrų skersmens stabdžių diskai priekyje ir 350 milimetrų skersmens diskai gale. Šalia jų stūksos 235/35 (priekyje) ir 275/30 (gale) padangos, kurių šiuolaikinių sportiškų automobilių standartais atrodo pakankamai kukliai.
Serijinė modelio gamyba prasidės kitąmet. Automobilio numatoma kaina - 100 000 eurų.