Visiškai naujas modelis naudos visiškai naują platformą, kurios dėka „Alfa Romeo“ modeliai sugrįš prie klasikinės komponuotės. Nors „Alfa Romeo“ vadovai tikisi, jog didžiąją daugumą sudarys modeliai su galinių varančiųjų ratų pavara, tačiau tokiose šalyse kaip Lietuva, Švedija, Rusija ar Norvegija, daugiausiai dėmesio sulauks modeliai su keturių varančiųjų ratų pavara.
Iki šiol apie naująjį modelį buvo žinoma nedaug. Sergio Marchionne vadovaujama inžinierių komanda stengiasi neprasitarti ir neatskleisti daugiau detalių apie būsimą modelį, tačiau šiuo metu yra žinoma, kad „Alfa Romeo Giulia“ naudos 4 ir 6 cilindrų turbo-benzininius ir dyzelinius motorus.
3 serijos „BMW“ konkurentas bus komplektuojamas su įvairaus galingumo motorais. Vienas iš jų - „Ferrari“ meistrų sukurtas ir „Alfa Romeo“ inžinierių perdirbtas 6 cilindrų agregatas išvystantis daugiau kaip 500 arklio galių. Vis dėlto, daugiausiai dėmesio sulauks 2.0 litrų, 4 cilindrų motoras, kuris priklausomai nuo modifikacijos išvystys 180, 250 arba 330 arklio galių.
Dyzelinių variklių gamoje bus du skirtingo pajėgumo agregatai. Tai - 2.2 ir 3.0 litrų darbinio tūrio varikliai, kurių galia svyruos nuo 200 iki 340 arklio galių.
Per pastaruosius dešimt metų „Alfa Romeo“ tapo tikra „Fiat-Chrysler“ koncerno našta. Tačiau prie to labiausiai prisidėjo ekonominė krizė bei nuolatos besikeičiantys „Alfa Romeo“ vadovai. Tačiau kai prieš keletą metų „Alfa Romeo“ pateko po Haraldo Westerio sparnu, visame pasaulyje daugybę gerbėjų turinti markė nusprendė pasikeisti neatpažįstamai.
Keletos šaltinių teigimu, „Alfa Romeo“ inžinieriai neskuba pristatyti šio modelio dėl keletos priežasčių. Daugiausiai dėmesio skiriama automobilio surinkimo kokybei, patikimumui, garso izoliacijai ir variklio skleidžiamoms vibracijoms.
Oficialus „Alfa Romeo Giulia“ pristatymas įvyks jau šį trečiadienį, dieną, kai šis automobilių gamintojas švęs 105-erių metų gimtadienį. Tuo tarpu visas pasaulis šį modelį galės pačiupinėti šių metų rugpjūtį, Frankfurto automobilių parodos metu.