• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Nors „Volkswagen"  markės automobiliai yra pakankamai dažnai sutinkami ne tik gatvėse, bet ir mūsų tinklapyje. Bent jau mūsų tinklapyje pasirodo patobulinti „Golf", ar „Polo" modeliai, tačiau „Passat" yra visai kita istorija.
B3 serijos „Passat" turbūt yra pati populiariausia modelio karta Lietuvoje. Ne dėl to, jog jis būtų gražus ar techniškai pažengęs į priekį, tačiau yra puikus automobilis kontrabandai. Nors iš dalies tai yra juokelis, bet pažiūrėkite su kokiais automobiliais kontrabanda vežiojama? Būtent.
Visgi, tvarkingo ir stilingo B3 „Passat" nematėme jau senokai iki tol, kol neišvydome šios „VR6" modifikacijos.






Pradedantiems automanas norime papasakoti apie „VR6" modifikaciją. Šiuo ženkliuku pasidabinę modeliai buvo aprūpinti 2,8 litro benzininiais motorais, kurie išvystydavo 174 arklio galias ir 240 NM sukimo momentą. Toks pats variklis buvo montuojamas ir į „Golf" bei „Corrado" modelius.


Jeigu kalbėtume būtent apie šį „VR6", šeimininkas teigia, jog pakeitimų buvo nedaug. Pakeistos spyruoklės, amortizatoriai, naujai perdažytas kėbulas ir keletas kosmetinių pakeitimų iš naujo atgaivino senąjį automobilį.





Nors „Volkswagen"  markės automobiliai yra pakankamai dažnai sutinkami ne tik gatvėse, bet ir mūsų tinklapyje. Bent jau mūsų tinklapyje pasirodo patobulinti „Golf", ar „Polo" modeliai, tačiau „Passat" yra visai kita istorija.
B3 serijos „Passat" turbūt yra pati populiariausia modelio karta Lietuvoje. Ne dėl to, jog jis būtų gražus ar techniškai pažengęs į priekį, tačiau yra puikus automobilis kontrabandai. Nors iš dalies tai yra juokelis, bet pažiūrėkite su kokiais automobiliais kontrabanda vežiojama? Būtent.
Visgi, tvarkingo ir stilingo B3 „Passat" nematėme jau senokai iki tol, kol neišvydome šios „VR6" modifikacijos.






Pradedantiems automanas norime papasakoti apie „VR6" modifikaciją. Šiuo ženkliuku pasidabinę modeliai buvo aprūpinti 2,8 litro benzininiais motorais, kurie išvystydavo 174 arklio galias ir 240 NM sukimo momentą. Toks pats variklis buvo montuojamas ir į „Golf" bei „Corrado" modelius.


Jeigu kalbėtume būtent apie šį „VR6", šeimininkas teigia, jog pakeitimų buvo nedaug. Pakeistos spyruoklės, amortizatoriai, naujai perdažytas kėbulas ir keletas kosmetinių pakeitimų iš naujo atgaivino senąjį automobilį.



REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų