Abudu automobiliai bus gaminami Japonijoje esančioje „Mazda“ gamykloje.
Nuo pat 1989 metų iki šiol, taip niekas ir nesugebėjo pranokti „Mazda“ kompaktiško kabrioleto. Japonai nusprendę sukurti kompaktišką, galiniais ratais varomą kabrioletą - neprašovė. Nuo pat 1989 metų, visame pasaulyje „Mazda“ pardavė beveik vieną milijoną „MX-5“ egzempliorių. Likus maždaug dviem metams iki naujos kartos debiuto, į gatves išriedėjo pirmieji „Mazda MX-5“ prototipai.
Ketvirtos kartos „MX-5“ išlaikys tokią pačią koncepciją kaip ir ankstesni modeliai. Lengvas, tiksliai valdomas, varomas galiniais ratais. Palyginus su dar prekyboje esančiu modeliu, naujos kartos „MX-5“ bus maždaug šimtą kilogramų lengvesnis.
Kartu su naujuoju „MX-5“, 2015 metais debiutuos ir visiškai naujas „Alfa Romeo Spider“. Italai pasirašę bendradarbiavimo sutartį su japonais, šiuo metu kartu dirba ties kompaktiškos galinių varomųjų ratų platformos, kurią naudos „MX-5“ ir „Spider“.
Vis dėlto abudu automobiliai nebus vienodi. Skirsis automobilių išvaizda, interjero apipavidalinimas, transmisija ir varikliai. Neoficialūs šaltiniai teigia, kad „Mazda“ kabrioletas naudos silpnesnius „SkyActiv“ technologiją turinčius variklius, kai tuo tarpu „Alfa Romeo Spider“ galės džiaugtis 1.4 ir 1.75 litro benzininiais agregatais, kurių galia svyruos nuo 170 iki 240 arklio galių.
Nuo pat 1989 metų iki šiol, taip niekas ir nesugebėjo pranokti „Mazda“ kompaktiško kabrioleto. Japonai nusprendę sukurti kompaktišką, galiniais ratais varomą kabrioletą - neprašovė. Nuo pat 1989 metų, visame pasaulyje „Mazda“ pardavė beveik vieną milijoną „MX-5“ egzempliorių. Likus maždaug dviem metams iki naujos kartos debiuto, į gatves išriedėjo pirmieji „Mazda MX-5“ prototipai.
Ketvirtos kartos „MX-5“ išlaikys tokią pačią koncepciją kaip ir ankstesni modeliai. Lengvas, tiksliai valdomas, varomas galiniais ratais. Palyginus su dar prekyboje esančiu modeliu, naujos kartos „MX-5“ bus maždaug šimtą kilogramų lengvesnis.
Kartu su naujuoju „MX-5“, 2015 metais debiutuos ir visiškai naujas „Alfa Romeo Spider“. Italai pasirašę bendradarbiavimo sutartį su japonais, šiuo metu kartu dirba ties kompaktiškos galinių varomųjų ratų platformos, kurią naudos „MX-5“ ir „Spider“.
Vis dėlto abudu automobiliai nebus vienodi. Skirsis automobilių išvaizda, interjero apipavidalinimas, transmisija ir varikliai. Neoficialūs šaltiniai teigia, kad „Mazda“ kabrioletas naudos silpnesnius „SkyActiv“ technologiją turinčius variklius, kai tuo tarpu „Alfa Romeo Spider“ galės džiaugtis 1.4 ir 1.75 litro benzininiais agregatais, kurių galia svyruos nuo 170 iki 240 arklio galių.