Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Ferrari“ komanda į savo gretas sugebėjo prisivilioti ne tik Sebastianą Vettelį, bet ir net 60 skirtingų inžinierių, kurie prie komandos prisijungs per artimiausias savaites. Ar tai - tiesiog sutapimas? Galbūt.
Tačiau daugelis Formulės-1 ekspertų teigia, jog gausus būrys naujų inžinierių į „Ferrari“ atvyksta dėl keletos priežasčių. Viena iš jų - svarbūs pasikeitimai pačioje „Ferrari“ komandoje. Karaliaus sostą užėmė naujas žmogus, kuriam labiau rūpi ne vieno piloto, o visos komandos pasirodymas. Naujas „Ferrari“ požiūris paskatino ne vieną „Red Bull“ ar „Mercedes“ inžinierių susikrauti daiktus ir persikelti į „Ferrari“.
Pasak Italijos „La Gazzetta dello Sport“, į „Ferrari“ būstinę Italijoje atvyksta net 60 inžinierių, kurie kadaise dirbo „Red Bull“, „Mercedes“, „Lotus“, „Williams“ ir „McLaren“ ekipose.
Žurnalistų teigimu, vienas svarbiausių „Ferrari“ laimikių yra „Mercedes“ komandos specialistas Wolfas Zimmermannas. Jis buvo atsakingas už hibridinės jėgainės sukūrimą ir tobulinimą.
„Ferrari“ komanda į savo gretas sugebėjo prisivilioti ne tik Sebastianą Vettelį, bet ir net 60 skirtingų inžinierių, kurie prie komandos prisijungs per artimiausias savaites. Ar tai - tiesiog sutapimas? Galbūt.
Tačiau daugelis Formulės-1 ekspertų teigia, jog gausus būrys naujų inžinierių į „Ferrari“ atvyksta dėl keletos priežasčių. Viena iš jų - svarbūs pasikeitimai pačioje „Ferrari“ komandoje. Karaliaus sostą užėmė naujas žmogus, kuriam labiau rūpi ne vieno piloto, o visos komandos pasirodymas. Naujas „Ferrari“ požiūris paskatino ne vieną „Red Bull“ ar „Mercedes“ inžinierių susikrauti daiktus ir persikelti į „Ferrari“.
Pasak Italijos „La Gazzetta dello Sport“, į „Ferrari“ būstinę Italijoje atvyksta net 60 inžinierių, kurie kadaise dirbo „Red Bull“, „Mercedes“, „Lotus“, „Williams“ ir „McLaren“ ekipose.
Žurnalistų teigimu, vienas svarbiausių „Ferrari“ laimikių yra „Mercedes“ komandos specialistas Wolfas Zimmermannas. Jis buvo atsakingas už hibridinės jėgainės sukūrimą ir tobulinimą.