Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kablukas, kibiras ir panašūs epitetai dažniausiai apibūdina gan netipinį entuziasto automobilį - „Citroen Berlingo". Kodėl netipinį? Bent jau mūsų šalyje šis automobilis naudojamas komercinėms reikmėms, o ne asmeninėms.
Šis pakankamai aukštas automobilis, kurio forma primena spintelę, pirmą kartą prekyboje pasirodė dar 1996 metais. Bendras „Peugeot" ir „Citroen" vaisius buvo sukurtas ant „Citroen ZX"/„Peugeot 306" platformos. Talpusis automobilis turėjo ne tik tą pačią platformą, bet ir daugybę techninių komponentų.
Bene didžiausias privalumas, kurį įvardino šio automobilio savininkai - pakankamai komfortiška automobilio važiuoklė ir valdymo savybės, kurios priminė įprastą hečbeką, o ne aukštą ir pakankamai tingų vienatūrį.
Šio automobilio savininkas, Marco, teigia, jog „Berlingo" įsigijo su mintimi, kad galės į automobilį sutalpinti ne tik savo šeimą, bet ir dviračius bei atostogoms skirtus lagaminus.
Vis dėlto, laikui bėgant, keitėsi ir Marco norai ir vizija, kaip turėtų atrodyti jo šeimyniškas automobilis. Nors „Berlingo" ir buvo puikus įrankis mieste ir jo smulkiam verslui, tačiau atėjo metas, kai reikia kažką keisti arba išmesti.
Pirmoji mintis, kuri jam šovė į galvą buvo, jog reikia automobilį nudažyti „Army Green" spalva, užtamsinti galinius žibintus ir įprastus priekinius žibintus pakeisti geltonos spalvos.
Geltona spalva yra ne šiaip sau, nes anksčiau tokio tipo žibintai pagerindavo matomumą esant smarkioms liūtims. Tačiau, taip būdavo anksčiau, o ne dabar.
Vėliau atėjo laikas pakeisti automobilio lengvo lydinio ratlankius. Paieškos truko labai ilgai, nes Marco galvoje sukosi mintis tik apie 14 colių, „Schmidt TH-Line" ratlankius, kurie yra pakankamai reti ir brangūs. Tiesa, padangų išmatavimai yra pakankamai juokingi. Automobilis turi 155/45 dydžio padangas.
Po stilingesnių batų, atėjo eilė orinei pakabai, kuri buvo sukurta pagal užsakymą „Viair" kompanijos vyrukų.
Kablukas, kibiras ir panašūs epitetai dažniausiai apibūdina gan netipinį entuziasto automobilį - „Citroen Berlingo". Kodėl netipinį? Bent jau mūsų šalyje šis automobilis naudojamas komercinėms reikmėms, o ne asmeninėms.
Šis pakankamai aukštas automobilis, kurio forma primena spintelę, pirmą kartą prekyboje pasirodė dar 1996 metais. Bendras „Peugeot" ir „Citroen" vaisius buvo sukurtas ant „Citroen ZX"/„Peugeot 306" platformos. Talpusis automobilis turėjo ne tik tą pačią platformą, bet ir daugybę techninių komponentų.
Bene didžiausias privalumas, kurį įvardino šio automobilio savininkai - pakankamai komfortiška automobilio važiuoklė ir valdymo savybės, kurios priminė įprastą hečbeką, o ne aukštą ir pakankamai tingų vienatūrį.
Šio automobilio savininkas, Marco, teigia, jog „Berlingo" įsigijo su mintimi, kad galės į automobilį sutalpinti ne tik savo šeimą, bet ir dviračius bei atostogoms skirtus lagaminus.
Vis dėlto, laikui bėgant, keitėsi ir Marco norai ir vizija, kaip turėtų atrodyti jo šeimyniškas automobilis. Nors „Berlingo" ir buvo puikus įrankis mieste ir jo smulkiam verslui, tačiau atėjo metas, kai reikia kažką keisti arba išmesti.
Pirmoji mintis, kuri jam šovė į galvą buvo, jog reikia automobilį nudažyti „Army Green" spalva, užtamsinti galinius žibintus ir įprastus priekinius žibintus pakeisti geltonos spalvos.
Geltona spalva yra ne šiaip sau, nes anksčiau tokio tipo žibintai pagerindavo matomumą esant smarkioms liūtims. Tačiau, taip būdavo anksčiau, o ne dabar.
Vėliau atėjo laikas pakeisti automobilio lengvo lydinio ratlankius. Paieškos truko labai ilgai, nes Marco galvoje sukosi mintis tik apie 14 colių, „Schmidt TH-Line" ratlankius, kurie yra pakankamai reti ir brangūs. Tiesa, padangų išmatavimai yra pakankamai juokingi. Automobilis turi 155/45 dydžio padangas.
Po stilingesnių batų, atėjo eilė orinei pakabai, kuri buvo sukurta pagal užsakymą „Viair" kompanijos vyrukų.