Tęsiamos nuolatinės investicijos į prekės ženklą, tokios kaip rezonansinis marketingas UEFA ir FIFA renginiuose, pasaulio ralio čempionate. Seule gamintojas atidarė pirmąją prekės ženklo potyrių studiją „Hyundai Motorstudio“, o antrąją planuoja atidaryti šiais metais Maskvoje.
Nuo 2005 metų, kai bendrovė paskelbė apie pradedamą prekės ženklo vertės valdymą, „Hyundai Motor“ prekės ženklo reitingas pakilo per 44 vietas. 2011 metais bendrovei pristačius naują prekės ženklo koncepciją „Modern Premium“, jos prekės ženklo vertė ėmė augti po 20 proc. kasmet.
„Mes vykdome įvairias prekės ženklo įvaizdžio stiprinimo veiklas, siekdami ne tik parduoti daugiau automobilių, bet ir sukurti klientų tikrai mylimą prekės ženklą“, – sako Won Hong Cho, „Hyundai Motor“ marketingo direktorius. „Mes ir toliau investuosime į savo prekės ženklą, kad važiuodami mūsų automobiliais klientai visais atžvilgiais patirtų unikalią „Hyundai Motor“ aukščiausią kokybę.”
Hyundai naują prekės ženklo koncepciją „Modern Premium“ ( liet. Moderni aukščiausia kokybė) ir šūkį „New Thinking. New Possibilities” (liet. „Naujas mąstymas. Naujos galimybės“) pristatė 2011 metais Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje. Nuo tada visi „Hyundai Motor“ padaliniai – kūrimo, dizaino, marketingo, pardavimo ir garantinio aptarnavimo – tvariai, nuosekliai ir sistemingai dirba šia kryptimi. Šios pastangos visame pasaulyje padidino „Hyundai“ prekės ženklo žinomumą ir pasirinkimą, o tuo pačiu – pardavimo apimtis bei pelną.
Vieta „Interbrand“ reitingo lentelėje apskaičiuojama pagal bendrovės finansines ataskaitas ir rinkodaros duomenis, ir taip atspindi kiekvieno prekės ženklo vertę ir galimą gauti pelną.
Automobilių prekių ženklų reitingas
Eil. nr. (automobilių gamintojai) | Prekės ženklas | Prekės ženklo vertė (mlrd. USD) | Vieta sąraše 2014 m. | |
Pelnas per metus | ||||
1 | Toyota | 42.4 | 19.9% | 8 |
2 | Mercedes-Benz | 34.3 | 7.6% | 10 |
3 | BMW | 34.2 | 7.5% | 11 |
4 | Honda | 21.7 | 17.2% | 20 |
5 | VW | 13.7 | 23.3% | 31 |
6 | Ford | 10.9 | 18.5% | 39 |
7 | Hyundai | 10.4 | 15.6% | 40 |
8 | Audi | 9.8 | 26.6% | 45 |
9 | Nissan | 7.6 | 22.9% | 56 |
10 | Porsche | 7.2 | 10.8% | 60 |
11 | Kia | 5.4 | 14.6% | 74 |
12 | Chevrolet | 5.0 | 10.0% | 82 |
13 | Landrover | 4.5 | naujas | 91 |
„Hyundai Motor“ prekės ženklo vertė (nuo 2005 iki 2014) >
Metai | Prekės ženklo vertė (mlrd. USD) | Vieta bendrame sąraše |
2005 | 3.5 | 84 |
2006 | 4.1 | 75 |
2007 | 4.5 | 72 |
2008 | 4.8 | 72 |
2009 | 4.6 | 69 |
2010 | 5.0 | 65 |
2011 | 6.0 | 61 |
2012 | 7.5 | 53 |
2013 | 9.0 | 43 |
2014 | 10.4 | 40 |