„Mums šis automobilis yra be galo svarbus. Šį kartą norime ne tik mokytis iš savo varžovų, bet ir juos nugalėti“, - naujo bolido pristatymo metu kalbėjo „Hyundai Motorsport“ komandos vadovas Michaelis Nandanas.
„Kitų metų tikslas - būti tarp lyderių. Tai nebus pati lengviausia užduotis, tačiau mes net neabejojame, jog talentingų vairuotojų ir inžinierių būrys padės įgyvendinti mūsų planus.“"
„Hyundai Motorsport“ kitų metų pasaulio ralio čempionato sezone, kiekviename etape, dalyvaus ne su dviem, bet su trimis bolidais.
Kitąmet „Hyundai Motorsport“ ekipos garbę gins Thierry Neuville, Dani Sordo ir Haydenas Paddonas. Tuo tarpu „Volkswagen“ komandą atstovaus Sebastienas Ogieris, Jari-Matti Latvala ir Andreas Mikkelsenas.
„M-Sport“ ekipos lenktynininkų sąstatą sudarys Madsas Ostbergas ir Ericas Camillis.
„Citroen“ ekipai nusprendus padaryti vienerių metų pertrauką, D.Britanijoje įsikūrusiai „M-Sport“ komandai svajojant apie reabilitaciją, trečiam pasaulio ralio čempionato sezonui besiruošianti „Hyundai Motorsport“ komanda turi daugiausiai potencialo iš karaliaus kėdės išstumti „Volkswagen“ ekipą.
2014 metais į pasaulinė autosporto areną sugrįžusi „Hyundai“ debiutiniame sezone sugebėjo iškovoti pergalę Vokietijos ralyje ir nuolatos ant kulnų lipo pasaulio ralio čempionato senbuviams. Pasimokę iš savo klaidų, 2015 metų sezonas buvo kur kas sėkmingesnis.
Šiemet „Hyundai“ ekipos nariai keturis kartus užlipo ant podiumo ir konstruktorių įskaitoje užėmė garbingą trečią vietą.
2015 metų sezonas „Hyundai“ buvo svarbus ir dėl dar vienos priežasties. Šių metų pradžioje „Hyundai Motorsport“ specialistai pradėjo darbuotis ties naujos kartos „i20 WRC“ bolidu. Per dešimt automobilio kūrimo ir tobulinimo mėnesių, keletas „i20 WRC“ prototipų nuvažiavo po 8000 kilometrų.
„Citroen“ ekipai nusprendus padaryti vienerių metų pertrauką, D.Britanijoje įsikūrusiai „M-Sport“ komandai svajojant apie reabilitaciją, trečiam pasaulio ralio čempionato sezonui besiruošianti „Hyundai Motorsport“ komanda turi daugiausiai potencialo iš karaliaus kėdės išstumti „Volkswagen“ ekipą.
2014 metais į pasaulinė autosporto areną sugrįžusi „Hyundai“ debiutiniame sezone sugebėjo iškovoti pergalę Vokietijos ralyje ir nuolatos ant kulnų lipo pasaulio ralio čempionato senbuviams. Pasimokę iš savo klaidų, 2015 metų sezonas buvo kur kas sėkmingesnis.
Šiemet „Hyundai“ ekipos nariai keturis kartus užlipo ant podiumo ir konstruktorių įskaitoje užėmė garbingą trečią vietą.
2015 metų sezonas „Hyundai“ buvo svarbus ir dėl dar vienos priežasties. Šių metų pradžioje „Hyundai Motorsport“ specialistai pradėjo darbuotis ties naujos kartos „i20 WRC“ bolidu. Per dešimt automobilio kūrimo ir tobulinimo mėnesių, keletas „i20 WRC“ prototipų nuvažiavo po 8000 kilometrų.