„Ši mašina iš esmės buvo tos pačios specifikacijos, kokią mes testavome rugpjūtį Suomijoje. Skyrėsi vos pora naujų detalių, kurias taip pat norėjome išbandyti kalnuotose vietovėse, – aiškina M. Nandanas. – Lenktynės kalnų keliais yra vienas iššūkių, kuriuos turėsime įveikti kitais metais FIA Pasaulio ralio čempionate. Tai bus ypač aktualu Meksikoje, kur „kopti“ reikės į 2500 metrų aukštumas. Tokios sąlygos gali nulemti automobilio pasirodymą, todėl šio testo tikslas – išstudijuoti variklio veikimą, stebėti tokių sąlygų poveikį variklio galiai. Mes taip pat turėjome galimybę tęsti bandymus, nuvažiuoti nemažus atstumus žvyruotu keliu“.
„Hyundai Motorsport“ testavimo programa bus intensyviai tęsiama iki pat šių metų pabaigos. Iki kitų metų Pasaulio ralio čempionato starto liko kiek daugiau nei 100 dienų.
Po intensyvios „Hyundai i20 WRC“ testavimų vasaros ir trumputės pertraukos rugsėjo pradžioje „Hyundai Motorsport“ komanda surengė kovinio automobilio bandymus Prancūzijoje asfaltuose kalnų keliuose, o vėliau – kalnuotose žvyro trasose Pietų Ispanijoje.
„Du pastaruosius mėnesius automobilį testavome kas dvi savaites įvairiomis sąlygomis, ant įvairių kelio dangų ir stengėmės surinkti kuo daugiau riekšmingos informacijos, apie i20 WRC elgseną skirtingomis sąlygomis. Po Suomijos bandymų sesijos buvo labai svarbu trumpam padaryti pertrauką, grįžti į gamyklą, išanalizuoti ir įvertinti viską, kas buvo pastebėta, kadangi vėliau testavimo grafikas turėjo tapti dar intensyvesnis“, – sako „Hyundai Motorsport Team“ vadovas Michelis Nandanas.
„Hyundai Motorsport“ komanda iš Vokietijos į Prancūziją atvyko įpusėjus rugsėjui, o paskutinę šio mėnesio savaitę kartu su Bryan Bouffier ir Juho Hänninen prie naujojo i20 WRC vairo – į Pietų Ispaniją testuoti automobilio kalnų trasose.
Po intensyvios „Hyundai i20 WRC“ testavimų vasaros ir trumputės pertraukos rugsėjo pradžioje „Hyundai Motorsport“ komanda surengė kovinio automobilio bandymus Prancūzijoje asfaltuose kalnų keliuose, o vėliau – kalnuotose žvyro trasose Pietų Ispanijoje.
„Du pastaruosius mėnesius automobilį testavome kas dvi savaites įvairiomis sąlygomis, ant įvairių kelio dangų ir stengėmės surinkti kuo daugiau riekšmingos informacijos, apie i20 WRC elgseną skirtingomis sąlygomis. Po Suomijos bandymų sesijos buvo labai svarbu trumpam padaryti pertrauką, grįžti į gamyklą, išanalizuoti ir įvertinti viską, kas buvo pastebėta, kadangi vėliau testavimo grafikas turėjo tapti dar intensyvesnis“, – sako „Hyundai Motorsport Team“ vadovas Michelis Nandanas.
„Hyundai Motorsport“ komanda iš Vokietijos į Prancūziją atvyko įpusėjus rugsėjui, o paskutinę šio mėnesio savaitę kartu su Bryan Bouffier ir Juho Hänninen prie naujojo i20 WRC vairo – į Pietų Ispaniją testuoti automobilio kalnų trasose.