Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Hyundai" markės automobiliai niekaip neasocijuojami su sportiškumu ir jaunatviškumu ar ne? Su kuo jums dažniausiai asocijuojasi šios markės automobiliai?
Vis dėlto laikui bėgant ir automobilių markei tobulėjant, automobilių entuziastų dėmesį patraukė pakankamai įdomus ir retai gatvėse matomas „Genesis" kupė. Tai vienas iš nedaugelio markės modelių, kuris yra klasikinės komponuotės. Ką tai reiškia? Automobilis yra varomas galiniais varomaisiais ratais.
2008 metais pristatytas modelis taip galutinai ir nesurado tikslios pirkėjų grupės, kuri dievintų šį automobilį. Tačiau kaip dažniausiai būna su įdomiais ir pakankamai gerais egzemplioriais, fanai atsiranda pamažu ir su laiku.
Šio juodos spalvos „Hyundai" istorija yra pakankamai įdomi, ypač kaip jis atsirado pas dabartinį automobilio savininką. Markas, kuris šį „Hyundai" markės automobilį pavertė tikra baliaus princesė prieš tai turėjo pakankamai varganą „Mitsubishi Lancer". Pasak jo, tai buvo pirmasis automobilis, kurį jis sugebėjo deramai pašventinti, apdaužyti ir dar kitaip pamyluoti. Pabaigus studijas universitete, Markas gavo darbą ligoninėje. Dirbdamas ten ir gelbėdamas žmonių gyvybes, Markas taupė pinigus visiškai naujam „Golf GTI". Visgi kalbėdamas su kaimynu jis išgirdo negirdėtą vardą - „Hyundai Genesis". Kas po velnių tas „Hyundai"? Taip daugelis atsakydavo, kai prasidėdavo diskusija apie „Hyundai Genesis".
Markas, kaip bebūtų keista, nusprendė įsigyti būtent mažai kam girdėtą „Hyundai Genesis". O tiksliau, ne bet kokį, bet „Hyundai Genesis R-Spec". Pačią įdomiausią ir pačią galingiausią šio modelio modifikaciją.
Šiemet sukaks treji metai, kai Markas savo garaže turi šį „Genesis" kupė. Markas teigia, jog yra pats laimingiausias pasaulyje. Kodėl? Nes gavo žymiai geresnį produktą už „Volkswagen Golf GTI".
„Hyundai" markės automobiliai niekaip neasocijuojami su sportiškumu ir jaunatviškumu ar ne? Su kuo jums dažniausiai asocijuojasi šios markės automobiliai?
Vis dėlto laikui bėgant ir automobilių markei tobulėjant, automobilių entuziastų dėmesį patraukė pakankamai įdomus ir retai gatvėse matomas „Genesis" kupė. Tai vienas iš nedaugelio markės modelių, kuris yra klasikinės komponuotės. Ką tai reiškia? Automobilis yra varomas galiniais varomaisiais ratais.
2008 metais pristatytas modelis taip galutinai ir nesurado tikslios pirkėjų grupės, kuri dievintų šį automobilį. Tačiau kaip dažniausiai būna su įdomiais ir pakankamai gerais egzemplioriais, fanai atsiranda pamažu ir su laiku.
Šio juodos spalvos „Hyundai" istorija yra pakankamai įdomi, ypač kaip jis atsirado pas dabartinį automobilio savininką. Markas, kuris šį „Hyundai" markės automobilį pavertė tikra baliaus princesė prieš tai turėjo pakankamai varganą „Mitsubishi Lancer". Pasak jo, tai buvo pirmasis automobilis, kurį jis sugebėjo deramai pašventinti, apdaužyti ir dar kitaip pamyluoti. Pabaigus studijas universitete, Markas gavo darbą ligoninėje. Dirbdamas ten ir gelbėdamas žmonių gyvybes, Markas taupė pinigus visiškai naujam „Golf GTI". Visgi kalbėdamas su kaimynu jis išgirdo negirdėtą vardą - „Hyundai Genesis". Kas po velnių tas „Hyundai"? Taip daugelis atsakydavo, kai prasidėdavo diskusija apie „Hyundai Genesis".
Markas, kaip bebūtų keista, nusprendė įsigyti būtent mažai kam girdėtą „Hyundai Genesis". O tiksliau, ne bet kokį, bet „Hyundai Genesis R-Spec". Pačią įdomiausią ir pačią galingiausią šio modelio modifikaciją.
Šiemet sukaks treji metai, kai Markas savo garaže turi šį „Genesis" kupė. Markas teigia, jog yra pats laimingiausias pasaulyje. Kodėl? Nes gavo žymiai geresnį produktą už „Volkswagen Golf GTI".