Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nors didžioji dalis automobilių gamintojų mažina variklių tūrį, siūlo hibridines jėgaines, tačiau tik keletas kompanijų ryžtasi iš naujo pasižiūrėti į benzininius variklius.
Viena iš tokių kompanijų yra „Hyundai“, kuri paskelbė apie naujos konfigūracijos benzininį variklį. Pasak kompanijos atstovų, kurdami benzininį variklį, siekiama suderinti dyzelinio variklio kuro sąnaudas ir benzininio variklio tylų darbą.
Taigi, kaip „Hyundai“ ruošiasi tai padaryti? Trumpai tariant - inžinieriai „sujungs“ benzininį ir dyzelinį variklį į vieną. Naujasis 1.8 litro agregatas turi kompresorius, neįtikėtinai didelį suspaudimo laipsnį, kuris sieks 14.8:1 ir patobulintą kintamų vožtuvų darbo fazių sistemą. Palyginus su analogišku 2 litrų agregatu, naujasis motoras yra maždaug 25 procentais ekonomiškesnis. Reikėtų paminėti, kad tachometro rodyklė sustos ties 4500 aps/min. riba.
„Hyundai“ kompanijos inžinieriai teigia, kad naujos kartos varikliai į serijinius automobilius pateks po maždaug trijų metų.
Nors didžioji dalis automobilių gamintojų mažina variklių tūrį, siūlo hibridines jėgaines, tačiau tik keletas kompanijų ryžtasi iš naujo pasižiūrėti į benzininius variklius.
Viena iš tokių kompanijų yra „Hyundai“, kuri paskelbė apie naujos konfigūracijos benzininį variklį. Pasak kompanijos atstovų, kurdami benzininį variklį, siekiama suderinti dyzelinio variklio kuro sąnaudas ir benzininio variklio tylų darbą.
Taigi, kaip „Hyundai“ ruošiasi tai padaryti? Trumpai tariant - inžinieriai „sujungs“ benzininį ir dyzelinį variklį į vieną. Naujasis 1.8 litro agregatas turi kompresorius, neįtikėtinai didelį suspaudimo laipsnį, kuris sieks 14.8:1 ir patobulintą kintamų vožtuvų darbo fazių sistemą. Palyginus su analogišku 2 litrų agregatu, naujasis motoras yra maždaug 25 procentais ekonomiškesnis. Reikėtų paminėti, kad tachometro rodyklė sustos ties 4500 aps/min. riba.
„Hyundai“ kompanijos inžinieriai teigia, kad naujos kartos varikliai į serijinius automobilius pateks po maždaug trijų metų.