Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prieš keletą metų apie autonominius automobilius svaigę gamintojai šiandien apie tai kalba gerokai atsargiau. Sudėtingi algoritmai bei ypatingai brangi technologija dar neleidžia drąsiai pasakyti, jog autonominiai automobiliai gatvėse pasirodys, tarkim, po dviejų ar trijų metų. Vis dėlto, tai nereiškia, jog gamintojai iškėlė baltą vėliavą.
„Hyundai“ atsižvelgdama į spartų technologinį progresą bei galimybę, jog pirmieji „Level 5“ autonominiai automobiliai galės išriedėti į gatves, šios kompanijos inžinieriams liepė sukurti įrenginį, kuris padėtų automobiliui bendrauti su kitais eismo dalyviais ar pėsčiaisiais.
Šio įrenginio tikslas, tiesą sakant, ganėtinai paprastas. Įsivaizduokite situaciją, kai sustojate prie pėsčiųjų perėjos arba norite praleisti kitą transporto priemonę, jūs, kaip vairuotojas, parodote kokį nors ženklą, kuris leidžia kitiems eismo dalyviams suprasti ką norite padaryti. „Hyundai“, regis, siekia autonominiam automobiliui suteikti naują neverbalinio bendravimo formą.
Interneto platybėse pasklidę „Hyundai“ įrenginio brežiniai rodo, jog bendrovės inžinieriai sukūrė įrenginį, kuris gali rodyti paprastus simbolius ir žodžius nenaudojant brangaus ekrano.
„Tobulėjant autonominėms technologijoms, kuriame daug kitų susijusių technologijų. Taip pat tobulinami įrenginiai ir metodai, skirti efektyviai perduoti informaciją apie autonominės transporto priemonės būseną arba informaciją, susijusią su autonominės transporto priemonės vairavimu, netoliese esantiems vairuotojams ar pėstiesiems", – teigiama patente. Patente taip pat minimas valdymo blokas, skirtas signalo perdavimui valdyti. Taip pat suteikiama galimybė vairuotojui pačiam koreguoti rodomą pranešimą. Be to, ryšio sistema galėtų veikti kartu su posūkių rodikliais.
Prieš keletą metų apie autonominius automobilius svaigę gamintojai šiandien apie tai kalba gerokai atsargiau. Sudėtingi algoritmai bei ypatingai brangi technologija dar neleidžia drąsiai pasakyti, jog autonominiai automobiliai gatvėse pasirodys, tarkim, po dviejų ar trijų metų. Vis dėlto, tai nereiškia, jog gamintojai iškėlė baltą vėliavą.
„Hyundai“ atsižvelgdama į spartų technologinį progresą bei galimybę, jog pirmieji „Level 5“ autonominiai automobiliai galės išriedėti į gatves, šios kompanijos inžinieriams liepė sukurti įrenginį, kuris padėtų automobiliui bendrauti su kitais eismo dalyviais ar pėsčiaisiais.
Šio įrenginio tikslas, tiesą sakant, ganėtinai paprastas. Įsivaizduokite situaciją, kai sustojate prie pėsčiųjų perėjos arba norite praleisti kitą transporto priemonę, jūs, kaip vairuotojas, parodote kokį nors ženklą, kuris leidžia kitiems eismo dalyviams suprasti ką norite padaryti. „Hyundai“, regis, siekia autonominiam automobiliui suteikti naują neverbalinio bendravimo formą.
Interneto platybėse pasklidę „Hyundai“ įrenginio brežiniai rodo, jog bendrovės inžinieriai sukūrė įrenginį, kuris gali rodyti paprastus simbolius ir žodžius nenaudojant brangaus ekrano.
„Tobulėjant autonominėms technologijoms, kuriame daug kitų susijusių technologijų. Taip pat tobulinami įrenginiai ir metodai, skirti efektyviai perduoti informaciją apie autonominės transporto priemonės būseną arba informaciją, susijusią su autonominės transporto priemonės vairavimu, netoliese esantiems vairuotojams ar pėstiesiems", – teigiama patente. Patente taip pat minimas valdymo blokas, skirtas signalo perdavimui valdyti. Taip pat suteikiama galimybė vairuotojui pačiam koreguoti rodomą pranešimą. Be to, ryšio sistema galėtų veikti kartu su posūkių rodikliais.