Štai ką sako „Hyundai Motor“ grupės prezidentas ir vyriausias dizaineris Peteris Schreyeris apie visiškai naują „Tucson“: „Mūsų naujasis miesto visureigis bus didelis žingsnis pirmyn įtvirtinant Hyundai prekės ženklą visame pasaulyje. Visiškai naujas „Tucson“ SUV atrodo veržlus, sportiškas ir parodantis savo vertę. Jo dizaino eskize matome aptakius paviršius drąsias proporcijas, aštrias linijas, o svarbiausia – šešiakampes groteles – mūsų prekės ženklo žymę.“
Stipraus ir sportiško SUV išvaizdą sustiprina vertikalus siluetas ir lygi blizganti šoninė linija. Priekyje „Hyundai Motor“ būdingos šešiakampės priekinės grotelės su chromuotu apvadu. Sujungtos su priekinių žibintų bloku jos sukuria galingumo įspūdį.
Nuo pirmojo „Santa Fe“ pasirodymo 2000 metų pradžioje „Hyundai Motor“ Europoje pardavė per milijoną miesto visureigių, taip užsitikrindama pirkėjų pasitikėjimą SUV segmente.