• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Straipsnio pavadinimas pasako nemažai - aptariama "Honda S2000" kaip ir nėra tikra "Honda". Taip yra todėl, kad originali klykianti širdelė buvo išspirta lauk, o jos vietą užėmė kaip penki rankos pirštai visiems pažįstamas "Nissan SR20". Kodėl ir kaip įvyko transplantacija, bandysime jus apmėtyti įvykiais chronologine seka.
Taigi, pradėkime nuo to, kad istorija atkeliauja iš, tėvynės intelekto nesužalotų emigrantų skriaudžiamos, Anglijos. Būsimasis "S2000" savininkas Matas, nuvykęs į aukcioną užtiko visai neprastą pasiūlymą - gerai išlaikytą, du meilužius pakeitusią, "Hondą". Pavykus nupirkti naująjį žaisliuką, vaikinas nieko nelaukęs sėdo už jos vairo ir nurūko namo. Tačiau nutiko lietuviams pažįstama nelaimė - kelionės įkarštyje variklis išleido paskutinį atodūsį...
Vietoj to, kad mėgintų atsikovoti sumokėtus pinigus, anglas nusprendė pagimdyti dar nematytą projektą - "S2000" su "Nissan SR20DET"  po kapotu. Tačiau ne vien išskirtinumas privedė prie tokių kraštutinumų - klykiantis, aukštasūkis "Honda" variklis yra kur kas brangesnis ir retesnis nei "SR20". Taigi, nusprendus, kad elektroninis "S2000" spidometras daugiau neužiebs lempučių ties 9 tūkstančiais sūkių atžymos, per kelias dienas buvo rasti tinkami agregatai. Kaip teigia Matas, patalpinti variklį nebuvo problemų, tačiau teko paplušėti, siekiant, kad skirtingos elektros sistemos susikalbėtų.
Paburzginus naująjį variklio skyriaus gyventoją, atėjo eilė suteikti išskirtinį prieskonių mišinį ir eksterjerui. Sumodeliuoti nauji buferiai, šiek tiek praplatintos arkos, talpinančios 18 colių "Blitz 003" lietnykus, kurie sumontuoti ant sužemintos "KW" važiuoklės. Salonas išliko standartinis, patobulinimus išduoda tik keturi "Delfi" firmos ciferblatai.
Šaltinis: fastcar.co.uk



Straipsnio pavadinimas pasako nemažai - aptariama "Honda S2000" kaip ir nėra tikra "Honda". Taip yra todėl, kad originali klykianti širdelė buvo išspirta lauk, o jos vietą užėmė kaip penki rankos pirštai visiems pažįstamas "Nissan SR20". Kodėl ir kaip įvyko transplantacija, bandysime jus apmėtyti įvykiais chronologine seka.
Taigi, pradėkime nuo to, kad istorija atkeliauja iš, tėvynės intelekto nesužalotų emigrantų skriaudžiamos, Anglijos. Būsimasis "S2000" savininkas Matas, nuvykęs į aukcioną užtiko visai neprastą pasiūlymą - gerai išlaikytą, du meilužius pakeitusią, "Hondą". Pavykus nupirkti naująjį žaisliuką, vaikinas nieko nelaukęs sėdo už jos vairo ir nurūko namo. Tačiau nutiko lietuviams pažįstama nelaimė - kelionės įkarštyje variklis išleido paskutinį atodūsį...
Vietoj to, kad mėgintų atsikovoti sumokėtus pinigus, anglas nusprendė pagimdyti dar nematytą projektą - "S2000" su "Nissan SR20DET"  po kapotu. Tačiau ne vien išskirtinumas privedė prie tokių kraštutinumų - klykiantis, aukštasūkis "Honda" variklis yra kur kas brangesnis ir retesnis nei "SR20". Taigi, nusprendus, kad elektroninis "S2000" spidometras daugiau neužiebs lempučių ties 9 tūkstančiais sūkių atžymos, per kelias dienas buvo rasti tinkami agregatai. Kaip teigia Matas, patalpinti variklį nebuvo problemų, tačiau teko paplušėti, siekiant, kad skirtingos elektros sistemos susikalbėtų.
Paburzginus naująjį variklio skyriaus gyventoją, atėjo eilė suteikti išskirtinį prieskonių mišinį ir eksterjerui. Sumodeliuoti nauji buferiai, šiek tiek praplatintos arkos, talpinančios 18 colių "Blitz 003" lietnykus, kurie sumontuoti ant sužemintos "KW" važiuoklės. Salonas išliko standartinis, patobulinimus išduoda tik keturi "Delfi" firmos ciferblatai.
Šaltinis: fastcar.co.uk

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų