• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lancia Delta S4“ kadaise buvo vienas iš B ralio grupės monstrų, kuris neatleisdavo net ir profesionalių lenktynininkų padarytoms klaidoms. „Delta S4“ pakeitė iki tol puikiai pasaulio ralio čempionate pasirodžiusią „Lancia 037“ ir buvo sukurtas pagal naujas B ralio grupės reikalavimus.
Kaip ir„Audi Quattro“ ar „Peugeot 205 T16“, taip ir „Lancia Delta S4“ turėjo keturių varančiųjų ratų sistemą. „Delta S4“ taip pat turėjo per vidurį sumontuotą variklį, kurio darbinis tūris buvo vos 1.8 litro, tačiau jo pajėgumas siekė net 480 arklio galių. Bent jau tokius skaičius pateikdavo „Lancia“. Ne vienas B ralio grupės ekspertas teigia, jog „Delta S4“ variklis išspausdavo maždaug 550 - 570 arklio galių. Tad galite įsivaizduoti kaip greitai vos 890 kilogramų sveriantis automobilis pasiekdavo 100 ar 200 km/val. greitį.
„Delta S4“ pirmąjį pasaulio ralio čempionato etapą laimėjo 1985 metais. Tai buvo vienintelė „Lancia“ pergalė 1985 metų sezone. Situacija pasikeitė prasidėjus 1986 metų sezonui. 1986 metais „Lancia“ iškovojo keturias pergales, o Markku Alenas tais pačiais metais tapo pasaulio ralio čempionato vicečempionu.
„Lancia Delta S4“ visame pasaulyje išgarsėjo dėl dar vieno dalyko. „Lancia“ niekados neatleisdavo padarytų klaidų. Padarius vieną klaidą, automobilis išslysdavo iš trasos ir trenkdavosi į žiūrovus arba nudardėdavo nuo skardžio. 1986 metų kovą, Korsikos ralyje, posūkio nesugebėjęs „išimti“ Henris Toivonenas su savo „Delta S4“ išskrido iš trasos. Atsitrenkęs į skardį, automobilis sprogo, o Henris Toivonenas ir jo šturmanas žuvo vietoje.

Lancia Delta S4“ kadaise buvo vienas iš B ralio grupės monstrų, kuris neatleisdavo net ir profesionalių lenktynininkų padarytoms klaidoms. „Delta S4“ pakeitė iki tol puikiai pasaulio ralio čempionate pasirodžiusią „Lancia 037“ ir buvo sukurtas pagal naujas B ralio grupės reikalavimus.
Kaip ir„Audi Quattro“ ar „Peugeot 205 T16“, taip ir „Lancia Delta S4“ turėjo keturių varančiųjų ratų sistemą. „Delta S4“ taip pat turėjo per vidurį sumontuotą variklį, kurio darbinis tūris buvo vos 1.8 litro, tačiau jo pajėgumas siekė net 480 arklio galių. Bent jau tokius skaičius pateikdavo „Lancia“. Ne vienas B ralio grupės ekspertas teigia, jog „Delta S4“ variklis išspausdavo maždaug 550 - 570 arklio galių. Tad galite įsivaizduoti kaip greitai vos 890 kilogramų sveriantis automobilis pasiekdavo 100 ar 200 km/val. greitį.
„Delta S4“ pirmąjį pasaulio ralio čempionato etapą laimėjo 1985 metais. Tai buvo vienintelė „Lancia“ pergalė 1985 metų sezone. Situacija pasikeitė prasidėjus 1986 metų sezonui. 1986 metais „Lancia“ iškovojo keturias pergales, o Markku Alenas tais pačiais metais tapo pasaulio ralio čempionato vicečempionu.
„Lancia Delta S4“ visame pasaulyje išgarsėjo dėl dar vieno dalyko. „Lancia“ niekados neatleisdavo padarytų klaidų. Padarius vieną klaidą, automobilis išslysdavo iš trasos ir trenkdavosi į žiūrovus arba nudardėdavo nuo skardžio. 1986 metų kovą, Korsikos ralyje, posūkio nesugebėjęs „išimti“ Henris Toivonenas su savo „Delta S4“ išskrido iš trasos. Atsitrenkęs į skardį, automobilis sprogo, o Henris Toivonenas ir jo šturmanas žuvo vietoje.

REKLAMA



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų