Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Esame įpratę, jog „Hill Climb“ monstrų rubrikoje dažniausiai išvystame bolidus, kurie karaliauja Šveicarijos „Hill Climb“ čempionate. Jie buvo sukurti specialiai šioms varžyboms, todėl nenuostabu, jog būtent jose jie sugeba dominuoti ir demonstruoti savo jėgą.
Tuo tarpu štai šis automobilis, kuris iš pirmo žvilgsnio primena „Audi S2“ kupė, priklauso „Ramler Motorsport“ komandai ir yra valdomas Karlo Wernerio. Daugeliui lietuvių patinkantį modelį vairuojantis Karlas Werneris dalyvauja Austrijos „Hill Climb“ čempionate, kuriame jis su varžovais grumiasi dėl aukščiausių pozicijų.
Šis monstras naudoja 2,2 litro darbinio tūrio, 5 cilindrų benzininį variklį, kuris po kelių modifikacijų etapų dabar išvysto maždaug 650 arklio galių.
Kaip ir priklauso „Audi“ bolidui, jis turi keturių varančiųjų ratų pavarą, kuri suteikia bolidui puikų sukibimą su kelio danga.
Vis dėlto, didžiausias šio bolido išskirtinumas - garso takelis. Pasiklausykite!
Esame įpratę, jog „Hill Climb“ monstrų rubrikoje dažniausiai išvystame bolidus, kurie karaliauja Šveicarijos „Hill Climb“ čempionate. Jie buvo sukurti specialiai šioms varžyboms, todėl nenuostabu, jog būtent jose jie sugeba dominuoti ir demonstruoti savo jėgą.
Tuo tarpu štai šis automobilis, kuris iš pirmo žvilgsnio primena „Audi S2“ kupė, priklauso „Ramler Motorsport“ komandai ir yra valdomas Karlo Wernerio. Daugeliui lietuvių patinkantį modelį vairuojantis Karlas Werneris dalyvauja Austrijos „Hill Climb“ čempionate, kuriame jis su varžovais grumiasi dėl aukščiausių pozicijų.
Šis monstras naudoja 2,2 litro darbinio tūrio, 5 cilindrų benzininį variklį, kuris po kelių modifikacijų etapų dabar išvysto maždaug 650 arklio galių.
Kaip ir priklauso „Audi“ bolidui, jis turi keturių varančiųjų ratų pavarą, kuri suteikia bolidui puikų sukibimą su kelio danga.
Vis dėlto, didžiausias šio bolido išskirtinumas - garso takelis. Pasiklausykite!