Ši hibridinė pavara buvo suporuota su tradicine, 8 laipsnių automatine pavarų dėže, kuri automobiliui leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,5 sekundės.
Bene didžiausias hibridinės pavaros privalumas – galimybė su automobiliu važiuoti nenaudojant vidaus degimo variklio. Naudojant tik elektrinį važiavimo režimą, „Peugeot“ krosoveris galės įveikti 59 kilometrų atstumą.
„Peugeot“ atstovai teigia, jog „3008“ bus siūlomas su dviejų tipų hibridine pavara. Pirmoji – su keturių varančiųjų ratų pavara. O antroji – tik su priekinių ratų pavara. Pastaroji išvystys ne 300 arklio galių, o 180.
300 AG „Peugeot 3008 HYBRID4“ Lietuvoje debiutuos 2020 m. pavasarį, o praėjus dar keliems mėnesiams – ir HYBRID versija su 180 AG.