Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
. „Continental“ gamintojas patobulino specialiai elektromobiliams sukurtas „Conti.eContact“ padangas ir jas pritaikė hibridiniams modeliams. Dėl naujų technologijų ir patobulinimų, gaminimo metu naudojamo itin didelio rankų darbo masto, tai yra pirmosios „Continental“ padangos, kurioms buvo suteikti net du aukščiausi „A“ kategorijos Europos Sąjungos padangų žymėjimo įvertinimai dėl valdymo ant šlapios dangos ir pasipriešinimo riedėjimui. Be to, šie rezultatai buvo pasiekti be didesnės įtakos kitoms padangų savybėms.
Padangos yra gaminamos 17 ir 18 colių dydžio bei specialiai sukurtos tokiems modeliams kaip „BMW 5 ActiveHybrid“, „Lexus LS 600h“, „Porsche Cayenne S Hybrid“ ir kitiems lengviesiems ir SUV automobiliams su hibridine pavara. Padangos gaminamos Prancūzijoje, Sargemino mieste esančioje „Continental“ gamykloje.
Hibridiniams automobiliams skirtos „Conti.eContact“ padangos pasižymi maždaug 20 proc. mažesniu nei įprastoms padangoms būdingu pasipriešinimu riedėjimui ir užtikriną tokį patį, kaip ir įprastų padangų, trumpą stabdymo kelią ant šlapios dangos. Pasiekti šių savybių pavyko dėl panaudotų pažangių technologijų ir gamybos metodų. Be to, valdant ir stabdant ant sausos kelio dangos, padangos pasižymi tokiomis pačiomis puikiomis savybėmis kaip ir įprastos „Continental“ padangos. Kaip ir kitos hibridiniams automobiliams ir elektromobiliams skirtos padangos „Conti.eContact“ yra pažymėtos „BlueEco“ logotipu.
„Green Chili“ mišinys
Savo sudėtyje turintis specialiai sukurtą „Green Chili“ junginį, „Conti.eContact“ padangų silikos mišinys užtikrina, kad užpildo dalelių ir polimerų vidinė trintis yra mažesnė nei įprastose padangose, o specialūs priedai dar labiau pagerina valdymo savybes. Šis pažangus mišinys leido pasiekti žymiai mažesnio pasipriešinimo riedėjimui ir išsaugoti tokias pačias geras valdymo ir stabdymo ant sausos kelio dangos savybes.
Efektyvios vandens lamelės
Protektoriaus blokeliuose esančios specialios konstrukcijos dvigubos lamelės sukuria valytuvo efektą, kuris išskaido kontakto vietoje su padanga susidarančią vandens plėvelę. Sumaniai sukurtas protektorius efektyviai pašalina vandenį ir užtikrina itin trumpą stabdymo kelią ant šlapios kelio dangos. Greitas vandens pašalinimas padidina gerą valdymą net važiuojant dideliu greičiu, o protektoriaus raštas, kuris buvo įvertintas maksimaliu Europos Sąjungos „A“ padangų žymėjimu, lemia žymiai trumpesnį stabdymo kelią lyjant.
Pasipriešinimą mažina „AeroFlex“ technologija
Drauge su naujausiomis technologijomis, kurios buvo pritaikytos kuriant mišinį ir protektoriaus raštą, buvo sukurtos ir naujos padangų sienelės, kurios mažina aerodinaminį ir riedėjimo pasipriešinimą. Šios savybės buvo pasiektos sukūrus mažą oro pasipriešinimą turinčią lengvą ir lanksčią sienelę, dėl kurios „Conti.eContact“ padanga sunaudoja mažiau energijos amortizacijos metu, o nedidelis aerodinaminis pasipriešinimas užtikrina dar mažesnes degalų sąnaudas.
Tylų riedėjimą garantuoja „ContiSilent“
Elektros režimu hibridiniai automobiliai važiuoja beveik be garso, todėl tokiomis sąlygomis itin svarbus nedidelis padangos keliamas išorinis triukšmas. Naujosios „Conti.eContact“ padangos su „ContiSilent“ technologija rieda itin tyliai. Ši technologija pasižymi tuo, kad išorinėje protektoriaus pusėje esantis plonas poliuretano putos sluoksnis mažina riedančios padangos keliamą vibraciją, perduodamą važiuoklei ir taip užtikrinamas didesnis salono akustinis komfortas.
. „Continental“ gamintojas patobulino specialiai elektromobiliams sukurtas „Conti.eContact“ padangas ir jas pritaikė hibridiniams modeliams. Dėl naujų technologijų ir patobulinimų, gaminimo metu naudojamo itin didelio rankų darbo masto, tai yra pirmosios „Continental“ padangos, kurioms buvo suteikti net du aukščiausi „A“ kategorijos Europos Sąjungos padangų žymėjimo įvertinimai dėl valdymo ant šlapios dangos ir pasipriešinimo riedėjimui. Be to, šie rezultatai buvo pasiekti be didesnės įtakos kitoms padangų savybėms.
Padangos yra gaminamos 17 ir 18 colių dydžio bei specialiai sukurtos tokiems modeliams kaip „BMW 5 ActiveHybrid“, „Lexus LS 600h“, „Porsche Cayenne S Hybrid“ ir kitiems lengviesiems ir SUV automobiliams su hibridine pavara. Padangos gaminamos Prancūzijoje, Sargemino mieste esančioje „Continental“ gamykloje.
Hibridiniams automobiliams skirtos „Conti.eContact“ padangos pasižymi maždaug 20 proc. mažesniu nei įprastoms padangoms būdingu pasipriešinimu riedėjimui ir užtikriną tokį patį, kaip ir įprastų padangų, trumpą stabdymo kelią ant šlapios dangos. Pasiekti šių savybių pavyko dėl panaudotų pažangių technologijų ir gamybos metodų. Be to, valdant ir stabdant ant sausos kelio dangos, padangos pasižymi tokiomis pačiomis puikiomis savybėmis kaip ir įprastos „Continental“ padangos. Kaip ir kitos hibridiniams automobiliams ir elektromobiliams skirtos padangos „Conti.eContact“ yra pažymėtos „BlueEco“ logotipu.
„Green Chili“ mišinys
Savo sudėtyje turintis specialiai sukurtą „Green Chili“ junginį, „Conti.eContact“ padangų silikos mišinys užtikrina, kad užpildo dalelių ir polimerų vidinė trintis yra mažesnė nei įprastose padangose, o specialūs priedai dar labiau pagerina valdymo savybes. Šis pažangus mišinys leido pasiekti žymiai mažesnio pasipriešinimo riedėjimui ir išsaugoti tokias pačias geras valdymo ir stabdymo ant sausos kelio dangos savybes.
Efektyvios vandens lamelės
Protektoriaus blokeliuose esančios specialios konstrukcijos dvigubos lamelės sukuria valytuvo efektą, kuris išskaido kontakto vietoje su padanga susidarančią vandens plėvelę. Sumaniai sukurtas protektorius efektyviai pašalina vandenį ir užtikrina itin trumpą stabdymo kelią ant šlapios kelio dangos. Greitas vandens pašalinimas padidina gerą valdymą net važiuojant dideliu greičiu, o protektoriaus raštas, kuris buvo įvertintas maksimaliu Europos Sąjungos „A“ padangų žymėjimu, lemia žymiai trumpesnį stabdymo kelią lyjant.
Pasipriešinimą mažina „AeroFlex“ technologija
Drauge su naujausiomis technologijomis, kurios buvo pritaikytos kuriant mišinį ir protektoriaus raštą, buvo sukurtos ir naujos padangų sienelės, kurios mažina aerodinaminį ir riedėjimo pasipriešinimą. Šios savybės buvo pasiektos sukūrus mažą oro pasipriešinimą turinčią lengvą ir lanksčią sienelę, dėl kurios „Conti.eContact“ padanga sunaudoja mažiau energijos amortizacijos metu, o nedidelis aerodinaminis pasipriešinimas užtikrina dar mažesnes degalų sąnaudas.
Tylų riedėjimą garantuoja „ContiSilent“
Elektros režimu hibridiniai automobiliai važiuoja beveik be garso, todėl tokiomis sąlygomis itin svarbus nedidelis padangos keliamas išorinis triukšmas. Naujosios „Conti.eContact“ padangos su „ContiSilent“ technologija rieda itin tyliai. Ši technologija pasižymi tuo, kad išorinėje protektoriaus pusėje esantis plonas poliuretano putos sluoksnis mažina riedančios padangos keliamą vibraciją, perduodamą važiuoklei ir taip užtikrinamas didesnis salono akustinis komfortas.