Automobilio kūrėjas techninių charakteristikų, deja, neatskleidžia. Žinoma tik tiek, jog tai yra elektromobilis, kuris gali pasiekti 30 km/val. maksimalų greitį.
Vis dėlto, kad ir kaip įspūdingai atrodytų jaunojo kino kūrinys - tai tik prototipas, kuris neturi nei normaliai veikiančių priekinių žibintų, nei oro pagalvių, nei kitų atributų, kurie šiuolaikiniuose automobiliuose privaloma. Tačiau nereikėtų pamiršti, jog automobilis buvo sukurtas Kinijoje, todėl labai nenustebtume, jeigu po keletos mėnesių prasidėtų šio automobilio masinė gamyba.
Sakyti, jog šis automobilis yra iš Kinijos greičiausiai net nereikia. Užtenka tik perskaityti automobilio pavadinimą - „Hainan Xiaohuohua“. Tad, dėl kokios priežasties jis yra vertas jūsų dėmesio?
Jis nuo kitų Kinijos gimusių automobilių skiriasi tuo, jog jį sukūrė 27-erių metų automobilių inžinerijos studentas. Sužinojęs automobilių kūrimo paslaptis išstudijavęs kinas, savadarbį automobilį sukūrė savo kukliame garaže.
Chenas Yinxi kartu su savo tėvu per maždaug keturis mėnesius savomis rankomis pagamino futuristiškai atrodantį kėbulą. Pastarasis buvo pagamintas iš perdirbto plastiko. Tuo tarpu interjere panaudotos detalės atkeliavo iš keletos skirtingų vakarietiškų automobilių.
Sakyti, jog šis automobilis yra iš Kinijos greičiausiai net nereikia. Užtenka tik perskaityti automobilio pavadinimą - „Hainan Xiaohuohua“. Tad, dėl kokios priežasties jis yra vertas jūsų dėmesio?
Jis nuo kitų Kinijos gimusių automobilių skiriasi tuo, jog jį sukūrė 27-erių metų automobilių inžinerijos studentas. Sužinojęs automobilių kūrimo paslaptis išstudijavęs kinas, savadarbį automobilį sukūrė savo kukliame garaže.
Chenas Yinxi kartu su savo tėvu per maždaug keturis mėnesius savomis rankomis pagamino futuristiškai atrodantį kėbulą. Pastarasis buvo pagamintas iš perdirbto plastiko. Tuo tarpu interjere panaudotos detalės atkeliavo iš keletos skirtingų vakarietiškų automobilių.