„Veinte Victoria“ turi važiuoklę pagamintą iš vamzdinio rėmo, „Bremba“ stabdžių sistemą, specialiai šiam modeliui pritaikytas „Bridgestone“ padangas, „Fabspeed“ išmetimo sistemą ir ... 6.2 litro, 8 cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 620 arklio galių. Jis suporuotas su 6 pavarų mechanine dėže.
„GWA“ šiuo metu planuoja per metus pagaminti tik 20 „Veinte Victoria“ automobilių.
Automobilio kaina, kol kas, nėra žinoma.
„Studebaker“ buvo vienas iš tų automobilių gamintojų, kuris skyrė didžiulį dėmesį elektromobiliams. 1852 metais įkurta kompanija, 1902 metais pradėjo gaminti elektromobilius, o įprastų lengvųjų automobilių gamybą pradėjo 1904 metais.
Per kelis dešimtmečius „Studebaker“ pagamino ne vieną įspūdingą automobilį, tačiau pasak „GWA“ kompanijos atstovų, šiais metais nuo konvėjerio pradėsiantis riedėti „Veinte Victoria“ niekuo nenusileidžia patiems gražiausiems „Studebaker“ kūriniams.
„GWA“ inžinieriai kurdami šį automobilį pasinaudojo europiečių seniai išrastu receptu. Dizaineriams buvo liepta sukurti klasikinius automobilius primenantį kėbulą. Tuo tarpu prie techninės automobilio pusės dirbę inžinieriai galėjo naudotis moderniais komponentais.
„Studebaker“ buvo vienas iš tų automobilių gamintojų, kuris skyrė didžiulį dėmesį elektromobiliams. 1852 metais įkurta kompanija, 1902 metais pradėjo gaminti elektromobilius, o įprastų lengvųjų automobilių gamybą pradėjo 1904 metais.
Per kelis dešimtmečius „Studebaker“ pagamino ne vieną įspūdingą automobilį, tačiau pasak „GWA“ kompanijos atstovų, šiais metais nuo konvėjerio pradėsiantis riedėti „Veinte Victoria“ niekuo nenusileidžia patiems gražiausiems „Studebaker“ kūriniams.
„GWA“ inžinieriai kurdami šį automobilį pasinaudojo europiečių seniai išrastu receptu. Dizaineriams buvo liepta sukurti klasikinius automobilius primenantį kėbulą. Tuo tarpu prie techninės automobilio pusės dirbę inžinieriai galėjo naudotis moderniais komponentais.