REKLAMA
REKLAMA
„Diena baigėsi geresniu rezultatu nei tikėjausi. Po ryte vykusios kvalifikacijos, buvau visai kitos nuotaikos, nes pavyko iškovoti tik 17 starto poziciją. Mes čia naujokai, dar reikia gerokai patobulinti tiek variklį, tiek važiuoklę. Tam tiesiog reikia laiko“, – sakė
G.Grinbergas.
„Kalbant apie lenktynes, man pavyko gerai startuoti ir iškart pakilau į 15 vietą. Po dar 3 ratų jau buvau 13. Dėl avarijos į trasą išvažiavo saugos automobilis ir pakartotino starto metu turėjau labai daug kovos. Nuolatos kovojau dėl aukštesnių pozicijų, tačiau šią kovą pralaimėjau, bet labai nesigraužiu, nes mane aplenkė Lucas Luhr - FIA GT1 pasaulio čempionas“, – įspūdžiais dalijasi Gustas.
„Po dar vienos saugos automobilio fazės važiavau vis greičiau, nes lenktynių pradžioje pavyko pataupyti padangas. Automobilis valdėsi geriau nei kvalifikacijos metu ir variklio galios trūkumą tiesiojoje pavyko kompensuoti kituose trasos sektoriuose lenkiant varžovus“, – po apdovanojimo ceremonijos sakė G.Grinbergas.
REKLAMA
Gustas Grinbergas antrosiose „NASCAR Whelen Euro Series“ lenktynėse sekmadienį Valensijos „Ricardo Tormo“ trasoje finišą pasiekė 11 vietoje ir vėl džiaugėsi podiumu „Junior“ klasėje. Šį kartą – antra vieta.
„Kaip ir šeštadienį, taip ir šiandien į trasą du kartus buvo išvažiavęs saugos automobilis. Šeštadienį per pakartotinus startus man pavykdavo iškovoti kelias vietas, o šiandien viskas buvo atvirkščiai. Po starto buvau nusiritęs net į 21 vietą. Teko nemažai padirbėti lenkiant varžovus. Po truputį kilau į priekį, bet saugos automobilis man tikrai nepadėjo. Paskutinis restartas buvo likus dviem ratams iki finišo“, – pasakojo G.Grinbergas.
„Tie abu ratai buvo visiškas chaosas – aš lenkiau, mane lenkė, bet galutinis rezultatas mane tenkina. Pakilau dar vienu laipteliu aukščiau „Junior“ įskaitoje ir automobilis beveik sveikas. Visą lenktynių savaitgaliu vertinu labai teigiamai. Tai puikus pasiruošimas prieš startą NASCAR JAV. Vakar buvau sutikęs vieną iš NASCAR Cup vadovų, kuris atvyko į sezono atidarymo ceremoniją. Jis pažadėjo mane atidžiau stebėti šios dienos varžybose ir tarpininkauti, kad greičiau gaučiau NASCAR Cup licenciją. Lenktynėse didelių klaidų nedariau, baudų negavau, tai viskas turėtų būti gerai“,- po finišo džiaugėsi G.Grinbergas.
Abi dienas Valencijoje buvo daugiau nei 26 laipsniai šilumos. Automobilio vidus įkaisdavo ir iki 60 laipsnių, bet lenktynininkas sakė didelio nuovargio nejaučiantis. „Aš pripratęs ilgų distancijų lenktynėse važiuoti ir 2 valandas be pertraukos. NASCAR automobilyje gal tik rankos šiek tiek pavargsta, nes vairas sunkiau sukasi ir juo šiek tiek darbo daugiau. Manau, kad geras fizinis pasirengimas man tikrai padėjo. Kai kiti kentėjo fiziškai, o tai matėsi iš jų automobilių elgesio, aš galėjau šalta galva planuoti lenkimus“,- sakė G.Grinbergas.
Europos NASCAR lenktynėse Valensijoje G.Grinbergas pilotavo „Buggyra“ komandos virš 400 arklio galių turintį „Ford Mustang“. Ši komanda puikiai žinoma ir Lietuvos Dakaro gerbėjams. „Buggyra“ 2021 metais nugalėjo T3 kategorijoje, sėkmingai lenktyniauja „Lamborghini Super Trofeo“ ir „24H Series“ lenktynėse.
Devyniolikmetis G. Grinbergas lenktyniauja nuo 7 metų. Jis nugalėjo Lenkijos, Italijos ROK kartingo čempionatuose, tapo ROK Pasaulio taurės vicečempionu. Nuo 2019 lenktyniavo Europos Le Mano serijos lenktynėse su LMP3 kategorijos prototipu. 2020 Azijos Le Mano serijoje nugalėjo Australijos, bei Malaizijos etapuose ir padėjo RWR komandai nugalėti LMP2 AM kategorijoje. G.Grinbergas paskelbtas 2020 metų Azijos Le Mano serijos metų naujoku.
REKLAMA