LMP3 kategorijos kvalifikacijoje nugalėjo Prancūzijos komanda „M Racing“. Iš antrosios pozicijos 4 valandų lenktynes pradės „Nielsen Racing“ iš Didžiosios Britanijos.
Pasak Gusto Grinbergo, trečia vieta lenktynių starte komandą tenkina. Startuojant priekyje mažėja avarijos tikimybė, o ilgų distancijų varžybose svarbiausia be incidentų pasiekti finišą.
„Visose antrojo ELMS čempionato etapo treniruotėse buvome pirmoje arba antroje vietose. Mus aplenkę varžovai buvo šiek tiek stipresni, bet lenktynių metu niekam nežadame nusileisti. Iš tikrųjų, tai turėtume net labai džiaugtis tokia gera starto pozicija. Jei prisimintume pernykščius „Oregon Team“ rezultatus, matytume, kad komanda džiaugdavosi jei patekdavo į dešimtuką. Šiemet yra kitaip, visi mūsų vairuotojai labai greiti ir sekmadienį tikrai kovosime dėl vietos ant nugalėtojų pakylos“, – po kvalifikacijos kalbėjo Gustas Grinbergas.
Lenktynes iš 3 starto vietos pradėjęs Gusto komandos draugas Damiano Fioravanti po pirmo posūkio smuktelėjo į 6 vietą, tačiau po truputį lenkė varžovus ir pirmosios lenktynių valandos pabaigoje jau važiavimo pirmas.
Pirmasis suplanuotas sustojimas ir degalų papildymas, deja, sklandžiai nepavyko. Komanda sugaišo ilgiau nei planuota ir antrą valandą pradėjo tik 7 vietoje.
Lorenzo Bontempelli „Norma M30 LMP3“ bolido vairą perėmė po dviejų lenktynių valandų ir į trasą sugrįžo penktas. Jis artėjo prie varžovų, tačiau netrukus įvyko katastrofa. Tikėtina, kad nuo nedidelio kontakto su varžovu ar su trasos ribas žyminčiais betono iškilimais, automobilio nosis palinko į priekį. Stabdžiai negavo pakankamai aušinimo ir kai Lorenzo užsuko į aptarnavimo zoną – plykstelėjo ugnis.
Mechanikai ir gaisrininkai ugnį nuslopino, tačiau milžiniška žala jau buvo padaryta. Per pusvalandį pavyko automobilį suremontuoti, bet jis vis nevažiavo į trasą. Komanda nebuvo užtikrinta ar ugnis nepažeidė kitų stabdžių ir pakabos detalių, todėl saugumo sumetimais nuspręsta toliau nelenktyniauti. G.Grinbergas į trasą išvažiavo tik paskutinę lenktynių minutę ir tik tam, kad kirstų finišo liniją ir uždirbtų pusę taško.