REKLAMA
REKLAMA
Kaip ir minėjome vakar, Gustavas šį automobilį įsigijo 1988 metais iš savo draugo. Kadangi Gustavas nėra iš tų žmonių, kurie lieka patenkinti standartiniu automobiliu, tuo metu pakankamai jaunas brazilas į šį „Passat“ sumontavo visiškai naują dviejų litrų benzininį motorą su dviem karbiuratoriais. Nors senuosius „Solex“ karbiuratorius pakeitė naujesni „Webber“, Gustavas iki šios dienos atsimena tą momentą, kai vis dar šviežiai surinktas variklis pradėjo rodyti pirmuosius gyvybės ženklus.
Ši konfigūracija išliko iki pat 2004 metų, kai Gustavas pradėjo domėtis galingesniais automobiliais. Tuo pačiu metu Gustavas pradėjo dalyvauti ir vietinėse „drago“ lenktynėse, kuriose „Passat“ gaudavo šiek tiek į kaulus. Nors protas liepė jam pradėti naujas „Passato“ transformacijos, širdis kiek galėdama šaukė, jog Gustavas taip nedarytų. Spėkite kas nugalėjo - širdis ar protas? Iš dalies jūs atspėjote - protas.
REKLAMA
Nuo pat 2004 metų pabaigos iki 2006 metų vasaros, senolis „Passat“ tupėjo specialiose dirbtuvėse, kuriose prie jo kiekvieną dieną plušo Gustavas ir keli draugai.
Pirmasis darbas - variklio patobulinimas. Motoro darbinis tūris nepasikeitė - 2 litrai. Tačiau po keletos modifikacijų, jis išsuka net 320 arklio galių. Nauja uždegimo sistema, specialios „Taylor“ žvakės, šiek tiek įdomybių buvo atlikta ir su kuro įpurškimu. Tai tik keli pavyzdžiai, kuriuos Gustavas nenoriai išdavė.
Automobilio važiuoklė sulaukė nemažai komponentų pagamintų iš aliuminio. Keletas komponentų atkeliavo iš „Golf GTI“, kurios vienintelės tiko 1988 metais pagamintam „Passat“.
Gaila, bet automobilis šiuo metu yra retai judinamas nuo pat 2010 metų. Per tris metus, Gustavas su šiuo automobiliu nuvažiavo TIK aštuonis šimtus kilometrų.
REKLAMA