„Nerimo šį kartą mažiau. Jau pažįstu komandą, automobilį perpratau dar Australijoje. Tiesa, trasa Malaizijoje man nežinoma, nors daug kartų matyta „Formulės 1“ transliacijų metu. Didžiausią iššūkį kels karštis ir drėgmė, bet taip bus visiems. Tiesa, pirmą kartą ALMS istorijoje, lenktynės vyks naktį, taigi oro temperatūra turėtų kristi“, – sakė G. Grinbergas.
Vasario mėnesį vyks net du ALMS etapai, bet lietuvio komanda turi didelius šansus jau Malaizijoje užsitikrinti nugalėtojų titulą. O didžiausias prizas, kuris skiriamas tik nugalėtojams – „bilietas“ į legendines Le Mans 24 valandų lenktynes. Į jas garantuotai patenka tik didžiųjų automobilių gamintojų komandos, o visi kiti dėl ypatingai vertinamo leidimo kovoja keliuose pagal Le Mans taisykles vykstančiuose čempionatuose.
„Komanda buvo labai patenkinta Gusto pasirodymu Australijoje ir iškart pradėjo derybas dėl galimybės lenktyniauti Malaizijoje ir Tailande. Tokio lygio lenktynės kainuoja beprotiškai daug ir tik keli, patys geriausi pilotai, gauna atlyginimus. Visi kiti moka šimtus tūkstančių už galimybę startuoti. Pirminis komandos pasiūlymas mums buvo neįmanomas, tačiau rankų nenuleidome. Matėme ir didelį komandos norą, jų pastangas. Per paskutines porą savaičių rengėme net kelis konferencinius pokalbius tarp Lietuvos, Italijos ir JAV, kol pagaliau praėjusį penktadienį pavyko susitarti. Bet dar labiau noriu pasidžiaugti Lietuvos verslo pagalba mums. Per ypatingai trumpą laiką prie mūsų rėmėjų prisijungė: „DYNAMI:T“, „Degarda“, „Manvesta“, „AutoAkstė“, „Irseva“ ir kitos bendrovės bei asmenys. Toks palaikymas mums leido surinkti reikiamą biudžetą ir išskristi į lenktynes Malaizijoje“, – pasidžiaugė Gusto vadybininkas Darius Grinbergas.
Lenktynininkai pasiruošimą startui Malaizijoje pradės jau ketvirtadienį. Tą dieną vyks dvi treniruotės. Penktadienį numatytos dar dvi treniruotės, viena jų – tamsoje. Šeštadienį ryte numatyta kvalifikacija, o vakare – 4 valandų lenktynių startas.