„iRacing“ platformoje vykusiosiose lenktynėse startavo 54 automobiliai. Greičiausioje, GT3 klasėje, kurioje varžėsi G.Grinbergas, dalyvavo 14 komandų. Keturių valandų lenktynes lietuvis nusprendė įveikti vienas. Lenktynių strategiją sudėlioti jam padėjo Dubajuje registruotos „SIMMSA e-Sports“ komandos draugai iš Vokietijos ir Prancūzijos.
Kvalifikacijoje G.Grinbergas finišavo 5 vietoje ir pripažino, kad greitesnio rato nebūtų pravažiavęs. Starte jis prarado vieną poziciją, bet jau pirmojo rato pabaigoje buvo klasifikuotas 4 vietoje.
Klaidų nedaręs G.Grinbergas finišavo pirmas ir paaiškino kodėl taip įvyko: „4 valandų lenktynėse startas nieko nereiškia. Bet du kvalifikacijos lyderiai to nesuprato ir pirmame rate susidūrė. Mano tempas visas keturias valandas buvo pakankamai geras, kartais geriausias. Po truputį kilome aukštyn. Realiose lenktynėse aš esu įpratęs greitai susidoroti su dalyvių gausa – lėtesnių klasių automobilių lenkimu. Ir virtualiose lenktynėse man tai neprastai pavyksta. Vaizdo įrašo peržiūroje girdėjau, kad tai paminėjo ir transliacijos komentatoriai“, – sakė G.Grinbergas.
Jo pilotuojamas „Lamborghini Huracan GT3 Evo“ yra vienas iš naujausių „iRacing“ automobilių. Juos naudojo ir didžioji dalis virtualių lenktynių GT3 klasės dalyvių. Lietuvis kas valandą kilo po vieną vietą aukštyn rezultatų lentelėje. Likus pusvalandžiui iki finišo jis pirmavo 33 sekundėmis, bet laukė dar vienas degalų papildymas mechanikų zonoje.
„Man reikėjo labai nedidelio kiekio degalų, bet jų papildymas užima nemažai laiko. Trečioje vietoje važiavusi komanda degalų stojo vienu ratu anksčiau. Jie sugaišo net 50 sekundžių ir nusirito į 4 poziciją. Manau, kad jie apsiskaičiavo. Paprašiau savo strategų iš naujo perskaičiuoti sustojimo laiką. Jie prognozavo, kad teks paaukoti 29-30 sekundžių. Taip ir nutiko. Iš aptarnavimo zonos išvažiavau pirmoje vietoje, bet varžovas buvo atsilikęs tik 3 sekundėmis“, – įspūdžiais dalijosi lenktynininkas.
Paskutiniai du lenktynių ratai buvo kupini įtampos. Varžovai iš „SimRacingAcademyRed“ komandos nenumaldomai artėjo. Paskutiniame rate jie sumažino atsilikimą iki 0,1 sekundės dalies. Tačiau G.Grinbergui pavyko finišą pasiekti nuo varžovo atsiplėšus 0,78 s.