Automobilį sukūrusių inžinierių tarpe šis modelis dar yra vadinamas „Nur Edition“ mat automobilio skeletą dengia iš anglies pluošto pagamintos kėbulo dalys. Be to, kelios iš jų buvo pagrąžintos auksinės spalvos akcentais. Deja, bet po pasivažinėjimo Graikijoje iš šio reto automobilio liko tik išsilydžiusio metalo krūva.
Kadangi automobilis užsiliepsnojo bendro naudojimo keliuose, šio įvykio nuotraukos ir vaizdo įrašai netrukus suskubo išplisti socialiniuose tinkluose. Juose matyti, kad švediškas superautomobilis užsidegė važiuodamas greitkeliu.
Oficiali gaisro priežastis – nežinoma, tačiau gali būti, jog gaisrą iššaukė elektros sistemos gedimas, mat gaisras išplito žaibišku greičiu ir automobilį apgaubė greičiau negu į įvykio vietą spėjo atvykti ugniagesių komandos.
Pranešama, jog automobilio savininkas dalyvavo „6to6 Motor“ vardu pavadintame renginyje, kurio dalyviai su savo išskirtiniais ratuočiais keliauja po skirtingas Europos šalis.
Skelbiama, kad „Jesko“ savininkas automobilį atsiėmė šių metų pradžioje ir už jį sumokėjo 413 tūkst. eurų.
Norime priminti, jog „Koenigsegg“ iš viso pagamino 125 skirtingus „Jesko“ superautomobilio egzempliorius.
Kiekvienas iš jų iš gamyklos išrieda turėdamas 5,0 litrų, 8 cilindrų benzininį variklį, išvystantį 1 280 arklio galių. Į degalų baką įpylus gamtai draugišką bioetanolį, variklio galia išauga iki 1 600 arklio galių.