„AMG“ inžinieriai kurdami šį modelį, ne vieną kartą buvo apsilankę Niurburgringo lenktynių trasoje su keliais „AMG GT R“ prototipais, tačiau vargu ar bent vienas kompanijos atstovas tikėjosi, jog jis yra toks greitas.
„Sport Auto“ redaktoriaus rankomis valdytas automobilis, Vokietijoje esančią trasą įveikė per 7 minutes ir 10,92 sek. Tai yra maždaug 2 sekundėmis lėčiau už „Nissan GT-R Nismo“ ir maždaug 10 sekundžių lėčiau už „Lamborghini Aventador SV“, tačiau šis „AMG“ specialistų kūrinys yra greitesnis už beveik visus šioje trasoje pasirodžiusius automobilius : „Porsche 918 Spyder“, „Lexus LFA“ , „Dodge Viper ACR“, „Porsche 911 Turbo“, „Nissan GT-R“ ar net „Gumpert Apollo Sport“.
Tuo tarpu antrasis automobilis išriedėjęs į Niurburgringą - „Ford Focus RS“, pademonstravo ne itin gerą rezultatą, o tiksliau - lūkesčių nepateisinusį rezultatą. Kodėl? Nes, teoriškai, tai yra vienas techniškai pažangiausių sportiškų hečbekų rinkoje, turintis keturių varančiųjų ratų pavarą ir 350 arklio galių išvystantį turbininį motorą.
„Sport Auto“ atlikto bandymo rezultatas - 8 minutes ir 6 sekundės. Vertinant bendrai - rezultatas vertas pagyrų, tačiau 50 arklio galių silpnesnę jėgainę turintis, lėtesnis ir ne nuolatinę keturių varančiųjų ratų pavarą turintis „Volkswagen Golf R“ tą pačią trasą įveikė 8 sekundėmis lėčiau.
Tuo tarpu „Mercedes Benz A 45 AMG“ tą pačią trasą įveikė per 8 minutes ir 4 sekundes.
O kaip gi „Subaru WRX STI“? 2010 metais šis modelis su sedano kėbulu Niurburgringą įveikė per 7 minutes ir 55 sekundes.