Galutinis rezultatas – 950 arklio galių ir 1288 Nm sukimo momentas, kuris siunčiamas tik į galinius ratus per sustiprintą „ZF“ automatinę pavarų dėžę.
Modifikuota „Toyota Supra“ šį kartą sugebėjo 1/4 mylios atstumą įveikti per 8,7 sekundės ir finišo liniją kirto skriedama 246 km/val. greičiu.
Antrasis bandomasis važiavimas buvo truputėlį lėtesnis. „Supra“ nenaudodama azoto suboksido sistemos 1/4 mylios atstumą įveikė per 8,8 sekundės.
VIDEO
Jungtinėse Valstijose traukos lenktynės yra labai populiari autosporto šaka. Trumpai adrenalino injekcijai nesugeba atsispirti nei profesionalai, nei mėgėjai.
Traukos lenktynės puikiai pasitarnauja specializuotoms dirbtuvėms, kurios nuolatos ieško įvairiausių būdų kaip išspausti absoliutų maksimumą iš tam tikrų automobilių jėgainių.
Kol „Toyota Supra“ gerino 1/4 mylios įveikimo laikus Floridos valstijoje esančioje „Palm Beach International Raceway“ trasoje, už beveik 1800 kilometrų įsikūrusioje „Houston Raceway Park“ trasoje savo pranašumą demonstravo „AMS Performance“ dirbtuvių projektas – 2000 arklio galių jėgainę turintis „Lamborghini Huracan“.