E24
86 216 vienetų – tiek vienetų buvo pagaminta nuo 1976 iki 1989 metų, kuomet 6 serija privalėjo pasitraukti į užkulisius ir savo vietą užleisti 8-ąjai serijai.
Kaip ir „E31“, taip ir „E24“ buvo sukurtas vadovaujantis pagal „Gran Turismo“ automobiliams skirtą formulę. Tai buvo komfortiškas, patogus, ilgoms distancijoms tinkamas ratuotis, savyje taip pat turintis nemažą sprogstamąjį užtaisą, o tiksliau – 6 cilindrų benzininį motorą.
Kad ir kaip keistai tai skambėtų, tačiau 6 serija buvo vienas iš tų „BMW“ modelių, kuris padėjo pakeisti markės įvaizdį visame pasaulyje.
Iki „E24“ pasirodymo „BMW“ niekados neturėjo automobilio, kuris galėtų sutalpinti keturis suaugusius žmones, jų mantą ir be didelių problemų pasiekti 200 km/val. greitį. Anuomet šiomis savybėmis pasižymėdavo tik „Ferrari“, „Aston Martin“, „Maserati“ ar „Porsche“.
F06
Laikas persikelti į modernių „BMW“ automobilių erą, kurioje viliotinį šoko „F06“ vardu pavadintas modelis – „BMW M6 Gran Coupe“.
Jeigu nekreipsite į marketingo skyriaus norą Jums įbrukti nieko bendro su kupė automobiliais neturinčią sąvoką, priešais Jus stovės puikus „Gran Turismo“ klasės atstovas.
„BMW“ kurdama šį modelį norėjo iš dviejų automobilių padaryti vieną. „M6 Gran Coupe“ privalėjo pasižymėti „GT“ tipo automobiliams būdinga elegancija ir tuo pačiu turėti „BMW M5“ modelio agresiją.
Techniškai, automobilis yra identiškas „BMW M5“ sedanui, kuris anuomet būdavo komplektuojamas su 4,4 litro darbinio tūrio V8 motoru, galinčiu išvystyti 560 arklio galių.
E63
„BMW“ kompanijai nusprendus sustabdyti morališkai pasenusios 8-osios serijos gamybą, vokiečiai pradėjo darbuotis prie visiškai naujo modelio, kuris atspindėtų tuometinę „BMW“ dizaino kalbą, būtų aprūpintas naujausiomis technologijomis ir turėtų užtektinai parako, jog galėtų susprogdinti Ramūno Karbauskio „Cadillac“.
„E63“ kartos 6 serija buvo gaminama su dviem kėbulo tipais – kupė ir kabrioleto. Variklių gamo je buvo 6 arba 8 cilindrų varikliai, tačiau visų automanų silpnybe tapo 2005 metais pasirodžiusi „BMW M6“ versija su 5 litrų, 10 cilindrų jėgos agregatu!
Anuomet „BMW M6“ nebuvo tik dar vienas greitas automobilis. „M6“ galėdavo laisvai grumtis su aukštesnio lygio superautomobiliais, kurie kainuodavo kelis kartus daugiau.
E9
„BMW 3.0 CSL“ buvo vienas sėkmingiausių „BMW“ lenktyninių automobilių, tačiau to paties nesinori pasakyti apie bendro naudojimo keliams skirtą modelį – „3.0 CS“ arba „3.0 CSi“.
Daugelis klasikinių automobilių specialistų pripažįsta, jog „E9“ visuomet lieka užmirštas dėl vienos ir paprastos priežasties – tuo laikotarpiu buvo gaminama aibė įdomesnių, išskirtinesnių, techniškai pažangesnių modelių, kurie užgožė labai vykusį „Gran Turismo“ tipo automobilį.
503
Dar vienas „BMW“ modelis, kurį prisimena tik šios markės istoriją išstudijavęs automanas. Vis dėlto, kad ir kiek daug simpatijų pelnė „E31“ ar „E24“, tačiau „503“ buvo vienas ištaigingiausių to laikmečio automobilių.
„BMW 503“ iš gamyklos išriedėdavo turėdamas 3,2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininį variklį, gebantį pasiekti 140 arklio galių ir 185 km/val. maksimalų greitį.
Pati įdomiausia šio modelio savybė – elektra sulankstomas kabrioleto stogas! Taip, brangieji automanai – perskaitėte teisingai, ir visa tai buvo įmanoma 1956 metais.
Tad kodėl „BMW 503“ netapo gamintojo bestseleriu kaip kad „Mercedes Benz SL“? Visų pirma – jis buvo beprotiškai brangus arba maždaug dvigubai brangesnis už savo konkurentus, todėl nenuostabu, jog nuo 1956 iki 1959 metų pagamino tik 413 modelio vienetus.
507
Daugelis modernių „Gran Turismo“ automobilių privalo turėti keturias sėdimas vietas, kupė kėbulo tipą, talpią bagažinę, bent jau V8 motorą, tačiau anksčiau reikalavimai „GT“ klasės automobiliams buvo kitokie.
Anksčiau „Gran Turismo“ klasę reprezentavo modeliai, kurie turėjo dvi sėdimas vietas, rankomis sulankstomą stogą ir pakankamai daug charizmos, jog niūrų sekmadienio rytą norėtumėte išvažiuoti pasivažinėti. Puikus to pavyzdys – „BMW 507“.
„BMW 507“ buvo įdomus, puikus modelis, tačiau vokiečiai pradėję „507“ gamybą padarė vieną klaidą. Jie tuo pačiu metu pirkėjams siūlė pasirinkti vieną iš dviejų labai brangių automobilių: „503“ ir „507“.
Z8
„BMW“ automobilių dizainas visuomet būdavo pakankamai konservatyvus, solidus, nebandantis atkreipti praeivių dėmesio, tačiau Henry Fisker ir Chris Bangle eros kūriniai yra visiškai iš kitos planetos.
„BMW Z8“ buvo sukurtas ekscentriško, iš bet kokių rėmų bandančio išlipti dizainerio, todėl nenuostabu, jog „Z8“ anuomet atrodė pritrenkiančiai. Jis taip pat atrodo ir dabar.
Ironiška, tačiau sportiškai atrodantis automobilio eksterjeras ne iš tolo nepriminė grynakraujo atleto, kuris mėgtų trumpus, bet smagius pasivažinėjimus užmiestyje. Tai buvo pilnavertis „GT“ klasės atstovas, galintis „valgyti“ kilometrus ir patogiai Jus nuvežti iš Vilniaus į Berlyną.