Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Padangų gamintojos „Goodyear“ atstovų teigimu, tinkamai neprižiūrimos padangos ne tik padidina avarijos tikimybę, bet ir sumažina automobilio sukibimą su keliu. Taip pat nereikėtų pamiršti, jog šiek tiek išsileidusios padangos švaisto Jūsų sunkiai uždirbtus pinigus. Nors šis efektas pasijaučia tik ilgalaikėje perspektyvoje, tačiau nevienodą slėgį turinčios padangos dėvisi greičiau ir reikalauja daugiau energijos iš automobilio variklio.
„Goodyear“ kompanija norėdama išspręsti šią problemą, šiuo metu intensyviai bando naujos kartos padangas, kurios esant reikalui prisipūs pačios. Skamba neįtikėtinai, tačiau „Goodyear“ specialistų teigimu, naujos kartos padangos prekyboje pasirodys kitų metų pabaigoje arba 2016 metų pradžioje.
Taigi, kaip viskas veikia? Padangoje yra sumontuotas specialus daviklis, kuris nuolatos stebi padangose esančio oro slėgį ir esant reikalui į pagalbą pasikviečia specialų prietaisėlį, kuris pumpuoja orą. Įdomiausia yra tai, jog šis prietaisas yra mažesnis už Jūsų nykštį.
„Goodyear“ nėra vienintelė kompanija, kuri dirba ties šia technologija, tačiau ji pirmoji, kuri pradėjo tokio tipo padangų bandymus bendro naudojimo keliuose. Iš tiesų, bandymai vyksta jau net 18 mėnesių.
Jeigu viskas eisis pagal planą, naujos padangos mums turėtų padėti sutaupyti kelis šimtus litų per metus.
Padangų gamintojos „Goodyear“ atstovų teigimu, tinkamai neprižiūrimos padangos ne tik padidina avarijos tikimybę, bet ir sumažina automobilio sukibimą su keliu. Taip pat nereikėtų pamiršti, jog šiek tiek išsileidusios padangos švaisto Jūsų sunkiai uždirbtus pinigus. Nors šis efektas pasijaučia tik ilgalaikėje perspektyvoje, tačiau nevienodą slėgį turinčios padangos dėvisi greičiau ir reikalauja daugiau energijos iš automobilio variklio.
„Goodyear“ kompanija norėdama išspręsti šią problemą, šiuo metu intensyviai bando naujos kartos padangas, kurios esant reikalui prisipūs pačios. Skamba neįtikėtinai, tačiau „Goodyear“ specialistų teigimu, naujos kartos padangos prekyboje pasirodys kitų metų pabaigoje arba 2016 metų pradžioje.
Taigi, kaip viskas veikia? Padangoje yra sumontuotas specialus daviklis, kuris nuolatos stebi padangose esančio oro slėgį ir esant reikalui į pagalbą pasikviečia specialų prietaisėlį, kuris pumpuoja orą. Įdomiausia yra tai, jog šis prietaisas yra mažesnis už Jūsų nykštį.
„Goodyear“ nėra vienintelė kompanija, kuri dirba ties šia technologija, tačiau ji pirmoji, kuri pradėjo tokio tipo padangų bandymus bendro naudojimo keliuose. Iš tiesų, bandymai vyksta jau net 18 mėnesių.
Jeigu viskas eisis pagal planą, naujos padangos mums turėtų padėti sutaupyti kelis šimtus litų per metus.