Kuomet už „Ghia“ vairo stovėjęs Ramfis Trujillo nusprendė, jog atėjo metas sukurti pirmąjį automobilį, kuris neturėtų jokių sąsajų su „Ford“, „Chrysler“ ar bet kuriuo kitu gamintoju. Ambicingas tikslas, ar ne? Be abejonės.
Vis dėlto, „Ghia“ niekada neturėjo reikalingų resursų, kurie leistų sukurti automobilį be ištikimiausių partnerių pagalbos. Kadangi „Ghia“ ne vienerius metus glaudžiai bendradarbiavo su didžiausiu Italijos automobilių gamintoju - „Fiat“, pakankamai mažytės „Ghia“ dirbtuvėse netrukus atsirado „Fiat 2300 S“ važiuoklė – pagrindas, ant kurio „Ghia“ specialistai galės sudėlioti jiems patinkančius ingredientus.
Kaip ir buvo galima tikėtis, „Fiat“ suteikta važiuoklė „Ghia“ specialistams pasirodė pernelyg primityvi, bet būdami tikrai džentelmenais, juk neskambinsi didžiausiam šalies darbdaviui ir nesakysi, jog savo važiuoklę susikištų ten kur... na patys suprantate.
„Ghia“ nutarusi išspausti viską, ką tik įmanoma, profesionalios pagalbos kreipėsi į Gilberto Colombo – „Gilco“ bendrovės įkūrėją, kuris didžiąją dalį savo gyvenimo praleido projektuodamas sportinių bolidų važiuokles.
Sekantis žingsnis – standartinių „Fiat“ agregatų patobulinimas. Šį kartą „Ghia“ kreipėsi į „Fiat“ automobilių specialistus – „Abarth“, kurie puikiai žinojo ką reikia daryti su standartiniais „Fiat“ automobilių komponentais. Šis sprendimas leido į būsimą „Ghia“ automobilį sumontuoti patobulintą variklį, efektyviau veikiančią stabdžių sistemą, pavarų dėžę. Priekinė ir galinė ašys taip pat atkeliavo iš „Abarth“ atsarginių detalių sąrašo, tad galutinį ir sunkiausią darbą turėjo atlikti patys „Ghia“ darbuotojai. Būtent jie turėjo viską sudėti į vieną vietą ir išbandyti visus komponentus, kai jie veikia kaip vienas kūnas.
Tiesą sakant, „Ghia G230 S“ projektas buvo užbaigtas ne pačiu palankiausiu metu. Jis buvo užbaigtas iškart po Luigi Segre mirties. Šio žmogaus dėka, Italijoje įsikūrusi „Ghia“ nuo 1953 iki 1963 metų tapo pasaulinio lygio firma pas kurią atvykdavo tokie gamintojai kaip : „Ford“, „Volkswagen“, „Volvo“, „Chrysler“. Tad kai 1963 metais, paskubomis sukurti pirmieji prototipai buvo pademonstruoti Turino automobilių parodoje, juos apžiūrėję smalsuoliai liko nusivylę. Dėl kelių priežasčių.
Anuomet automobilių gamintojai norėdami sulaukti išankstinių užsakymų, turėjo nekvestionuoti tarptautinių parodų įtakos. „Ghia“ to ir nesiruošė daryti, nes bendrovė sukonstravo ne vieną, bet du „G230 S“ prototipus. Pirmasis buvo skirtas vietinėms reikmėms, o antrasis – kelionėms po visą pasaulį, tačiau tai buvo tik ambicingo plano dalis.
Po tragiškos Luigi Segre mirties, panašu mirė ir bet kokios „Ghia G230 S“ automobilio perspektyvos išriedėti į bendro naudojimo kelius. Bendrovės situacija buvo tokia prasta, jog „Ghia“ netrukus po Luigi Segre mirties atsidūrė „DeTomaso“ rankose, o vėliau – „Ghia“ bendrovė atsidūrė akligatvyje, kuris netrukus privedė iki bendrovės pardavimo „DeTomaso“, kol galiausiai „Ghia“ atsidūrė „Ford“ koncerno rankose.