• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Red Bull“ komandos nariai gali lengviau atsikvėpti. Svarbiausius sprendimus priimantis Helmutas Marko atskleidė, jog visų komandų vadovai vieningai sutarė, jog tam tikram laikui reikėtų sustabdyti variklių tobulinimą. 
Keletą mėnesių trukusios diskusijos, regis, pagaliau pasiekė finišo tiesiąją. Po to, kai praėjusių metų spalį „Honda“ paskelbė apie pasitraukimą iš Formulės 1 pirmenybių, šios bendrovės variklius naudojanti „Red Bull“ netikėtai liko prie suskilusios geldos.

„Red Bull“ komandos nariai gali lengviau atsikvėpti. Svarbiausius sprendimus priimantis Helmutas Marko atskleidė, jog visų komandų vadovai vieningai sutarė, jog tam tikram laikui reikėtų sustabdyti variklių tobulinimą. 
Keletą mėnesių trukusios diskusijos, regis, pagaliau pasiekė finišo tiesiąją. Po to, kai praėjusių metų spalį „Honda“ paskelbė apie pasitraukimą iš Formulės 1 pirmenybių, šios bendrovės variklius naudojanti „Red Bull“ netikėtai liko prie suskilusios geldos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

70-osios Formulės 1 lenktynės


Iš pradžių Formulės 1 pasaulyje pasklido gandai, jog „Red Bull“ galėtų naudoti „Mercedes“, „Ferrari“ ar „Renault“ variklius, tačiau šiuos ir kitus gandus vėliau paneigė „Red Bull“ vadovai, kurie užsibrėžė gerokai ambicingesnį tikslą – įsigyti „Honda“ variklių intelektualinę nuosavybę ir savomis jėgomis tęsti jau pradėtą darbą.
„Honda“ ir „Red Bull“ lyderiams sukirtus rankomis, Formulės 1 rikiuotės priekyje dažnai matomos komandos vadovams teliko viena kliūtis – įtikinti kitas komandas ir paraginti jas nubalsuoti už Formulės 1 jėgainių tobulinimo sustabdymą, tačiau tai – nėra ta užduotis, kuri yra lengvai įgyvendinama.
Pasak Helmuto Marko, galutinis balsavimas dėl variklių tobulinimo sustabdymo turėjo įvykti praėjusią savaitę, tačiau dėl neįvardintų priežasčių jis neįvyko. Vis dėlto, „Red Bull“ komandos priešakyje visuomet būnantis Helmutas Marko vėliau atskleidė, jog balsavimui pasipriešino „Mercedes“ ir šios komandos variklius naudojančios ekipos.

REKLAMA

Alexander Albon / Red Bull


„Mercdes, Aston Martin, McLaren ir Williams ekipoms nepatiko kaip šis susitarimas buvo suformuluotas. Vis dėlto, pakoregavus nutarimą, šių komandų vadovai mūsų pasiūlymui pritaria“, – atskleidė Helmutas Marko.
„Šešios iš dešimties komandų mane užtikrino, jog balsuos už variklių tobulinimo sustabdymą. Aš tikiuosi teigiamų balsų iš „AlphaTauri“, trijų „Ferrari“ komandų ir „Renault“. Mums tiesiog reikia daugumos, jog pasiektume susitarimą“, – tęsė Helmutas Marko.
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų