Iš pradžių Formulės 1 pasaulyje pasklido gandai, jog „Red Bull“ galėtų naudoti „Mercedes“, „Ferrari“ ar „Renault“ variklius, tačiau šiuos ir kitus gandus vėliau paneigė „Red Bull“ vadovai, kurie užsibrėžė gerokai ambicingesnį tikslą – įsigyti „Honda“ variklių intelektualinę nuosavybę ir savomis jėgomis tęsti jau pradėtą darbą.
„Honda“ ir „Red Bull“ lyderiams sukirtus rankomis, Formulės 1 rikiuotės priekyje dažnai matomos komandos vadovams teliko viena kliūtis – įtikinti kitas komandas ir paraginti jas nubalsuoti už Formulės 1 jėgainių tobulinimo sustabdymą, tačiau tai – nėra ta užduotis, kuri yra lengvai įgyvendinama.
Pasak Helmuto Marko, galutinis balsavimas dėl variklių tobulinimo sustabdymo turėjo įvykti praėjusią savaitę, tačiau dėl neįvardintų priežasčių jis neįvyko. Vis dėlto, „Red Bull“ komandos priešakyje visuomet būnantis Helmutas Marko vėliau atskleidė, jog balsavimui pasipriešino „Mercedes“ ir šios komandos variklius naudojančios ekipos.
„Mercdes, Aston Martin, McLaren ir Williams ekipoms nepatiko kaip šis susitarimas buvo suformuluotas. Vis dėlto, pakoregavus nutarimą, šių komandų vadovai mūsų pasiūlymui pritaria“, – atskleidė Helmutas Marko.
„Šešios iš dešimties komandų mane užtikrino, jog balsuos už variklių tobulinimo sustabdymą. Aš tikiuosi teigiamų balsų iš „AlphaTauri“, trijų „Ferrari“ komandų ir „Renault“. Mums tiesiog reikia daugumos, jog pasiektume susitarimą“, – tęsė Helmutas Marko.