Dauguma užpildžiusių anketas neslepia, jog bene pagrindinė dalyvavimo konkurse paskata – galimybė susitikti su žymiais žmonėmis, sportininkais, pasivaržyti su jais, susipažinti ir išbandyti trasoje naujausius „Toyota“ automobilius.
O svajojančius apie nugalėtojų pakylos aukščiausiąjį laiptelį labiausiai vilioja pagrindiniai trofėjai - Susisiekimo ministro taurė, atiteksianti „Geriausiajam Lietuvos vairuotojui 2016“ ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos taurė, kurį bus įteikta konkurso nugalėtojai.
Tačiau konkurso dalyviams labiausiai rūpi meistriškai tramdyti „Toyota“ automobilius, į praktinės rungties aikšteles atriedėsiančius iš „Neste Oil“ degalinių, užpildytus vienodu kuru.
Prieš įgūdžių demonstravimą praktinių užduočių aikštelėje, savo konfigūracija bei atskirais elementais nedaug beskiriančia nuo „Regitra“ aikštelių, kur būsimieji vairuotojai laiko egzaminus, konkurso dalyviai varžysis atsakydami į teorinius klausimus.
„Trasa nebus tokia sudėtinga ir greita, kaip slalomo čempionate, tačiau iš konkurso dalyvių ji pareikalaus tikslumo, - sako slalomo meistras, TV laidų vedėjas Dainius Leonavičius, kuriam patikėta parengti praktinio vairavimo užduotis. – Manau neatskleisiu didelės paslapties sakydamas, jog pirmojo etapo dalyvių lauks ir „ankštas garažas“, į kurį teks pastatyti automobilį, ir kiti elementai, pastebimi „Regitros“ mokymo aikštelėse. Neabejoju, kad laimės suradę optimalų balansą tarp greičio ir tikslumo“.
Vilniaus etapo dalyviams maloniu siurprizu taps susitikimas su vienu greičiausių Lietuvos lenktynininkų Vaidotu Žala. Jis papasakos konkurso dalyviams apie savo patirtį ralio lenktynėse ir gatvėse. Vaidotas turi daug patarimų kaip vairuoti saugiai.
Atrankos etapo desertu taps specialūs drifto triračiai ir galimybė su jais įveiki trasą.