Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Europa nėra pati didžiausia naujų automobilių rinka pasaulyje, tačiau beveik kiekvienas save gerbiantis automobilių gamintojas nori iš pradžių įsitvirtinti būtent senajame žemyne ir tik vėliau skleisti sparnus į Šiaurės ar Pietų Ameriką. Dėl aukštų europiečių reikalavimų, daugelis gamintojų į Europą žiūri kaip į didžiulį bandymų poligoną.
Iki šiol, prasčiausiai Europoje sekėsi automobilių gamintojams iš Kinijos. Pigios, nelabai vykusios vakarietiškų automobilių kopijos, apgailėtina surinkimo kokybė ir prasti pasirodymai „Euro NCAP“ saugumo bandymuose sudegino vienintelį tiltą, kuris būtų padėjęs automobilių gamintojas užkariauti Europą. Vis dėlto, didžiulius finansinius išteklius turintys autorinių teisių pažeidėjai nepasiduoda ir ruošiasi antrajam kėliniui.
Vienintelis automobilių gamintojas, kuris buvo pripažintas Europoje - „Qoros“. Iš vokiečių ir austrų specialistų sudaryta komanda sukūrė europietiškus standartus atitinkantį modelį, tačiau stagnuojanti automobilio gamyba trukdo „Qoros“ markės atstovams normaliai dirbti.
Kadangi daugelis kompanijų iš Kinijos žiūri ką daro konkurentai, nenuostabu, jog „Geely“ ima pavyzdį iš „Qoros“ ir į savo gretas sugeba prisivilioti daugybės patirties turinčius specialistus iš Europos.
„Geely“ neseniai sugebėjo suvilioti vieną ryškiausių automobilių dizainerių - Peterį Horbury. Britas daugelį metų išdirbo „Ford“ ir „Volvo“ kompanijose, tačiau užuodęs didžiulį kapšą pinigų, iškeliavo į Kiniją.
„Geely GC9“ yra pirmasis Peter'io Horbury darbas, kuris kitais metais turėtų pasirodyti ir senojo žemyno keliuose. Bent jau taip teigia „Geely“ kompanijos atstovai.
„Geely“ kompanijos flagmanu turėsiantis tapti automobilis bus komplektuojamas su vienu iš trijų benzininių variklių. Pigiausia versija turės 1,8 litro, 180 arklio galių išvystantį motorą. Šiek tiek brangesnė versija išsiskirs 2,4 litro, 160 arklio galių agregatu. Tuo tarpu pati prašmatniausia ir brangiausia „GC9“ versija turės 3,5 litro benzininį variklį, kuris išvystys 270 arklio galių.
Visi varikliai bus suporuoti su 6 bėgių automatine pavarų dėže.
Europa nėra pati didžiausia naujų automobilių rinka pasaulyje, tačiau beveik kiekvienas save gerbiantis automobilių gamintojas nori iš pradžių įsitvirtinti būtent senajame žemyne ir tik vėliau skleisti sparnus į Šiaurės ar Pietų Ameriką. Dėl aukštų europiečių reikalavimų, daugelis gamintojų į Europą žiūri kaip į didžiulį bandymų poligoną.
Iki šiol, prasčiausiai Europoje sekėsi automobilių gamintojams iš Kinijos. Pigios, nelabai vykusios vakarietiškų automobilių kopijos, apgailėtina surinkimo kokybė ir prasti pasirodymai „Euro NCAP“ saugumo bandymuose sudegino vienintelį tiltą, kuris būtų padėjęs automobilių gamintojas užkariauti Europą. Vis dėlto, didžiulius finansinius išteklius turintys autorinių teisių pažeidėjai nepasiduoda ir ruošiasi antrajam kėliniui.
Vienintelis automobilių gamintojas, kuris buvo pripažintas Europoje - „Qoros“. Iš vokiečių ir austrų specialistų sudaryta komanda sukūrė europietiškus standartus atitinkantį modelį, tačiau stagnuojanti automobilio gamyba trukdo „Qoros“ markės atstovams normaliai dirbti.
Kadangi daugelis kompanijų iš Kinijos žiūri ką daro konkurentai, nenuostabu, jog „Geely“ ima pavyzdį iš „Qoros“ ir į savo gretas sugeba prisivilioti daugybės patirties turinčius specialistus iš Europos.
„Geely“ neseniai sugebėjo suvilioti vieną ryškiausių automobilių dizainerių - Peterį Horbury. Britas daugelį metų išdirbo „Ford“ ir „Volvo“ kompanijose, tačiau užuodęs didžiulį kapšą pinigų, iškeliavo į Kiniją.
„Geely GC9“ yra pirmasis Peter'io Horbury darbas, kuris kitais metais turėtų pasirodyti ir senojo žemyno keliuose. Bent jau taip teigia „Geely“ kompanijos atstovai.
„Geely“ kompanijos flagmanu turėsiantis tapti automobilis bus komplektuojamas su vienu iš trijų benzininių variklių. Pigiausia versija turės 1,8 litro, 180 arklio galių išvystantį motorą. Šiek tiek brangesnė versija išsiskirs 2,4 litro, 160 arklio galių agregatu. Tuo tarpu pati prašmatniausia ir brangiausia „GC9“ versija turės 3,5 litro benzininį variklį, kuris išvystys 270 arklio galių.
Visi varikliai bus suporuoti su 6 bėgių automatine pavarų dėže.