Jūsų ir mūsų džiaugsmui „Audi Sport“ padalinys mus nustebino nauja „Audi R8“ versija. Versija, kuri turi puikų V10 variklį ir galinius varomuosius ratus. Ar gali būti geriau?
Skirtingai nuo „Audi R8 RWS“ versijos, kuri buvo riboto leidimo modelis, šis prisijungs prie kitų serijinės gamybos versijų. Taigi, jei norite jį įsigyti, jums nereikia skubėti ir jaudintis dėl riboto vienetų skaičiaus. Taigi, tai geras dalykas.
Kitas geras dalykas yra vizualūs atnaujinimai išorėje. Galiniais ratais varoma „Audi R8“ turi naują priekinį spliterį, o oro paėmimo ir išmetimo angos yra gerokai masyvesnės, bet mes esame įsitikinę, jog jų dydis turi nemažą įtaką per vidurį sumontuoto variklio aušinimo sistemos efektyvumui.
O dabar - pati svarbiausia dalis. 5,2 litro, V formos, 10 cilindrų atmosferinis variklis, sukuriantis 540 arklio galių ir 540 Nm sukimo momentą.Šis V10 bus suporuotas su septynių laipsnių, dvigubos sankabos transmisija, kuri „Audi“ šeimoje yra geriau žinoma kaip „S-Tronic“.
Šis atmosferinis variklis ir greitai bei efektyviai bėgius perjungianti dėžė leis „Audi R8 Coupe“ per 3,7 sekundės pasieks 100 km/val. greitį, o jeigu gyvenate Vokietijoje, greta greičio apribojimų neturinčių greitkelių, tuomet su didžiausiu malonumu nudžiugsite, jog „Audi R8 Coupe“ gali pasiekti didžiausią 320 km/val. greitį.
Kaip ir visos likusios „Audi R8“ versijos, taip ir galiniais ratais varoma modifikacija bus gaminama su kupė arba su kabrioleto kėbulo tipais.
Bent jau „Audi R8“ gimtinėje – Vokietijoje, jis kainuos nuo 144 000 € už „Coupe“ versiją ir nuo 157 00 € už „Spyder“.