• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Kalbant apie praeitus metus, kad ir kaip skeptikai norėtų, mes vis tiek pakliuvome į automobilių sporto istoriją – Pasaulio ralio čempionato etapas Lietuvoje įvyko, – radijo „Laisvoji banga“ eteryje kalbėjo Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) prezidentas Gintaras Furmanavičius. – Kaip jis įvyko – tai jau kita kalba. Tačiau manau, kad mes neturėtume savęs labai smarkiai „plakti“ ir pripažinti, kad kas priklausė nuo mūsų, mes tikrai padarėme viską“.
„Reikia įvertinti, kad pirmą kartą čempionato etapas buvo organizuojamas dviejų valstybių. Bet aš tikrai galiu užtikrinti Lietuvos automobilių sporto visuomenę, kad tai nebuvo paskutinis kartas. Prieš mėnesį buvau Dohoje, kur vyko Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) asamblėja. Susitikome su WRC vadovybe – mūsų pasirodymu visi liko patenkinti. Galbūt buvo problema, kad regiono, kuriame vyko mūsų greičio ruožų keliai nelabai tinka tiems automobiliams, kurie buvo pas mus atvažiavę“, – kalbėjo G. Furmanavičius.
Kitiems metams – ambicingi planai
„Mes pristatėme ir naują projektą, kurį norime įgyvendinti 2016 metais. Detaliai jį ketiname pristatyti vasario mėnesio pabaigoje kartu su Lietuvoje viešėsiančiu Lenkijos automobilių sporto federacijos prezidentu. Trumpai sakant, mes norėtume, kad etapo startas vyktų Kaune, nes yra privaloma, kad būtų ir miesto ruožas. Kaune prie „Žalgirio arenos“ yra labai geros sąlygos – vyko Europos drifto čempionato etapas, infrastruktūra ten yra labai gera. Vėliau Lietuvoje vyktų 4-5 greičio ruožai – virš 100 km. Tad visa pilna diena vyktų Lietuvoje, o vėliau karavanas išvyktų į Lenkiją. Tai mūsų ir Lenkijos projektas“, – apie planus pasakojo LASF prezidentas.
Pasak jo, šia linkme dirbama labai ritmai. „Turime pripažinti, kad nesame pajėgūs tokio lygio varžybų organizuoti kasmet. Nes šis projektas, kurį rengiame 2016 metams – ta viena diena – mums kainuotų apie 440 tūkst. Eur (1,5 mln. litų). Tad jei viskas vyks taip, kaip žadama, 2016 metų Pasaulio ralio čempionatas turėtų būti daug įdomesnis“, – dėstė G.Furmanavičius.
Sklandesnis Lietuvos automobilių ralio čempionatas
G. Furmanavičius pasakojo, jog šiemet viskas sklandžiau turėtų vykti ir Lietuvos automobilių ralio čempionate. „Bus septyni etapai iš kurių du – Šiaurės Europos čempionato etapai. Tai mėnesio pabaigoje vyksiantis „Halls winter rally“, kur kartelę rengėjai užkėlė labai aukštai ir mes tikimės puikaus renginio, jei orai nesutrukdys. Taip pat yra „300 lakes rally“ Šiaurės Europos ir Latvijos čempionato etapas. Dar labai malonu, kad šiemet pirmą kartą per septynis mano darbo federacijoje metus, vyko konkurencija tarp organizatorių dėl ralio čempionatų etapų organizavimo. Ir džiugu, kad turime naują organizatorių – Ramūno Čapkausko komandą, kuris organizuos šeštąjį Lietuvos ralio čempionato etapą. Mes iš jo tikimės tikrai labai daug“, – kalbėjo LASF vadovas.
Kauniečių susidomėjimas automobilių sportu lenkia Vilnių
„Bendraujant su Vilniaus ralio organizatoriais susidaro įspūdis, kad sostinei ralis nėra labai įdomi sporto šaka. Todėl mes traukiam į tuos rajonus, kur susidomėjimas yra gerokai didesnis. Gal tai ir natūralu, nes sostinėje vyksta daug įvairių renginių, publika yra labiau išlepinta, tad šiemet Vilniaus ralio nebus“, – apie nedidelį susidomėjimą automobilių sportu sostinėje kalbėjo G. Furmanavičius.
„Automobilių sportas yra labai specifinis ir žmogui, kuris negali sau leisti išvažiuoti iš miesto į greičio ruožą, mes bandome tą renginį atvežti ten, kur jam patogu jį žiūrėti. Ir kai pirmą kartą buvo organizuojamas driftas Kauno sporto ir pramogų arenoje, kilo daug klausimų, kaip tai atrodys. Bet sėkmė buvo absoliuti. Reiškia žmonėms to reikia“, – apie dažnėjančius čempionatų etapus Kaune dėstė LASF prezidentas.

„Kalbant apie praeitus metus, kad ir kaip skeptikai norėtų, mes vis tiek pakliuvome į automobilių sporto istoriją – Pasaulio ralio čempionato etapas Lietuvoje įvyko, – radijo „Laisvoji banga“ eteryje kalbėjo Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) prezidentas Gintaras Furmanavičius. – Kaip jis įvyko – tai jau kita kalba. Tačiau manau, kad mes neturėtume savęs labai smarkiai „plakti“ ir pripažinti, kad kas priklausė nuo mūsų, mes tikrai padarėme viską“.
„Reikia įvertinti, kad pirmą kartą čempionato etapas buvo organizuojamas dviejų valstybių. Bet aš tikrai galiu užtikrinti Lietuvos automobilių sporto visuomenę, kad tai nebuvo paskutinis kartas. Prieš mėnesį buvau Dohoje, kur vyko Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) asamblėja. Susitikome su WRC vadovybe – mūsų pasirodymu visi liko patenkinti. Galbūt buvo problema, kad regiono, kuriame vyko mūsų greičio ruožų keliai nelabai tinka tiems automobiliams, kurie buvo pas mus atvažiavę“, – kalbėjo G. Furmanavičius.
Kitiems metams – ambicingi planai
„Mes pristatėme ir naują projektą, kurį norime įgyvendinti 2016 metais. Detaliai jį ketiname pristatyti vasario mėnesio pabaigoje kartu su Lietuvoje viešėsiančiu Lenkijos automobilių sporto federacijos prezidentu. Trumpai sakant, mes norėtume, kad etapo startas vyktų Kaune, nes yra privaloma, kad būtų ir miesto ruožas. Kaune prie „Žalgirio arenos“ yra labai geros sąlygos – vyko Europos drifto čempionato etapas, infrastruktūra ten yra labai gera. Vėliau Lietuvoje vyktų 4-5 greičio ruožai – virš 100 km. Tad visa pilna diena vyktų Lietuvoje, o vėliau karavanas išvyktų į Lenkiją. Tai mūsų ir Lenkijos projektas“, – apie planus pasakojo LASF prezidentas.
Pasak jo, šia linkme dirbama labai ritmai. „Turime pripažinti, kad nesame pajėgūs tokio lygio varžybų organizuoti kasmet. Nes šis projektas, kurį rengiame 2016 metams – ta viena diena – mums kainuotų apie 440 tūkst. Eur (1,5 mln. litų). Tad jei viskas vyks taip, kaip žadama, 2016 metų Pasaulio ralio čempionatas turėtų būti daug įdomesnis“, – dėstė G.Furmanavičius.
Sklandesnis Lietuvos automobilių ralio čempionatas
G. Furmanavičius pasakojo, jog šiemet viskas sklandžiau turėtų vykti ir Lietuvos automobilių ralio čempionate. „Bus septyni etapai iš kurių du – Šiaurės Europos čempionato etapai. Tai mėnesio pabaigoje vyksiantis „Halls winter rally“, kur kartelę rengėjai užkėlė labai aukštai ir mes tikimės puikaus renginio, jei orai nesutrukdys. Taip pat yra „300 lakes rally“ Šiaurės Europos ir Latvijos čempionato etapas. Dar labai malonu, kad šiemet pirmą kartą per septynis mano darbo federacijoje metus, vyko konkurencija tarp organizatorių dėl ralio čempionatų etapų organizavimo. Ir džiugu, kad turime naują organizatorių – Ramūno Čapkausko komandą, kuris organizuos šeštąjį Lietuvos ralio čempionato etapą. Mes iš jo tikimės tikrai labai daug“, – kalbėjo LASF vadovas.
Kauniečių susidomėjimas automobilių sportu lenkia Vilnių
„Bendraujant su Vilniaus ralio organizatoriais susidaro įspūdis, kad sostinei ralis nėra labai įdomi sporto šaka. Todėl mes traukiam į tuos rajonus, kur susidomėjimas yra gerokai didesnis. Gal tai ir natūralu, nes sostinėje vyksta daug įvairių renginių, publika yra labiau išlepinta, tad šiemet Vilniaus ralio nebus“, – apie nedidelį susidomėjimą automobilių sportu sostinėje kalbėjo G. Furmanavičius.
„Automobilių sportas yra labai specifinis ir žmogui, kuris negali sau leisti išvažiuoti iš miesto į greičio ruožą, mes bandome tą renginį atvežti ten, kur jam patogu jį žiūrėti. Ir kai pirmą kartą buvo organizuojamas driftas Kauno sporto ir pramogų arenoje, kilo daug klausimų, kaip tai atrodys. Bet sėkmė buvo absoliuti. Reiškia žmonėms to reikia“, – apie dažnėjančius čempionatų etapus Kaune dėstė LASF prezidentas.

REKLAMA

1400590120_Laisvoji%20banga_logotipas


Nuotrauka - EBfoto

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų