Frankas pradėjo analizuoti situaciją ir ieškoti būdų kaip su tokiomis vairavimo sąlygomis susidūrę vairuotojai galėtų išvengti nelaimingų atsitikimų. Į pagalbą pasitelkęs kompiuterines moduliavimo sistemas, jis nusprendė, jog į automobilį įdiegta sistema turėtų padėti stabilizuoti pradėjusį slysti ratuotį. Teorijoje - tai atrodė puiki, ideali mintis, tačiau netradicinę koncepciją reikėjo išbandyti realiomis sąlygomis.
Gabus inžinierius kelis mėnesius iš eilės keliaudavo į „Daimler“ koncerno vadovybės kabinetus ir nuolatos aiškindavo kas tai per išradimas, kodėl jo reikia ir kaip jis veikia. Po ilgų ir varginančių įtikinėjimų, Frankas gavo finansavimą ir leidimą suburti savo komandą, kuri dirbtų prie elektroninės stabilumo sistemos pirmtako.
Prie šio projekto inžinieriai dirbo dvejus metus. Iki tol visi bandymai buvo atlikti tik kompanijos gamykloje, šiltnamio sąlygomis. 1991 metų žiemą, automobilių gamintojos vadovai paprašė, jog dvejus metus trukusios sistemos kūrimas įgautų didesnį pagreitį.
Frankui ir jo komandai atlikus paskutinius patobulinimus, gausus inžinierių ir vadovų būrys nuvyko į Švediją. Su savimi jie pasiėmė tik vieną prototipą, kuriame buvo įdiegta elektroninė stabilumo sistema. Tai buvo garsusis „W124“ sedanas.
Iš pradžių automobilį bandžiusi komanda elgėsi atsargiai, stebėjo kaip sistema elgsis pajutusi, jog galiniai ratai pradeda slysti arba prasisukti. Minutėms bėgant, komandos pasitikėjimas sistema nuolatos augo, kol galiausiai už prototipo vairo sėdėjęs komandos narys nusprendė, jog atėjo metas spausti akceleratoriaus pedalą iki dugno ir pasižiūrėti kaip sistema elgiasi kritinėje situacijoje.
Pirmieji bandymai praėjo neįtikėtinai sklandžiai. Prototipą išbandę valdybos nariai buvo sužavėti ir paskatino komandą šią sistemą pritaikyti prabangiausiam kompanijos modeliui - „S600“. Būtent šiame modelyje, 1995 metais pirmą kartą buvo įdiegta elektroninė stabilumo sistema.
Ši „kuklus“ išradimas per savo trumpą egzistencinį laikotarpį išgelbėjo milijonus gyvybių. Todėl nenuostabu, jog paskui „Mercedes Benz“ pradėjo eiti ir kiti didieji automobilių gamintojai. Be to, elektroninė stabilumo sistema tapo standartine naujų automobilių įrangos dalimi.
Frankas Mohnas - elektroninė stabilumo sistemos tėvas, iki šiol dirba „Daimler“ koncerne. Šiuo metu inžinierius pluša prie autonominių automobilių ir jiems skirtų technologijų.