Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Scion FR-S ar Toyota GT86 ar Subaru BRZ, visi trys broliukai yra identiški. Gaminami toje pačioje gamykloje, tų pačių žmonių. Skiriasi tik jų kainodara ir ženkliukas.
Daugelis automobilių mėgėjų šį modelį pasitiko išskėstomis rankomis, nes Toyota/Scion modelių gamoje pagaliau atsirado ilgai lauktas automobilis, kurį galima netrukdomai tobulinti.
Bulletproof kompanijos garaže atrodo „gimė“ įdomiausias ir gražiausias Toyota GT86/Scion FR-S projektas. Kodėl? Tam yra kelios priežastys. Nuo ko norėtumėte, kad pradėtume?
Pradėkime nuo variklio. Bulletproof iš dviejų litrų benzininio motoro išspaudė ne 300 ar 400, bet 500 arklio galių! Užteko užmauti turbiną, patobulinti kuro sistemą, sumontuoti iš titano pagamintą išmetimo sistemą ir 86.5 mm stūmoklius.
Prie to pridėkime Varis firmos bodykit'ą, Cusco važiuoklės komponentus, Recaro sėdynes ir pagal užsakymą pagamintus priekinius žibintus.
Galutinis rezultatas žemiau.
Scion FR-S ar Toyota GT86 ar Subaru BRZ, visi trys broliukai yra identiški. Gaminami toje pačioje gamykloje, tų pačių žmonių. Skiriasi tik jų kainodara ir ženkliukas.
Daugelis automobilių mėgėjų šį modelį pasitiko išskėstomis rankomis, nes Toyota/Scion modelių gamoje pagaliau atsirado ilgai lauktas automobilis, kurį galima netrukdomai tobulinti.
Bulletproof kompanijos garaže atrodo „gimė“ įdomiausias ir gražiausias Toyota GT86/Scion FR-S projektas. Kodėl? Tam yra kelios priežastys. Nuo ko norėtumėte, kad pradėtume?
Pradėkime nuo variklio. Bulletproof iš dviejų litrų benzininio motoro išspaudė ne 300 ar 400, bet 500 arklio galių! Užteko užmauti turbiną, patobulinti kuro sistemą, sumontuoti iš titano pagamintą išmetimo sistemą ir 86.5 mm stūmoklius.
Prie to pridėkime Varis firmos bodykit'ą, Cusco važiuoklės komponentus, Recaro sėdynes ir pagal užsakymą pagamintus priekinius žibintus.
Galutinis rezultatas žemiau.