Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Naujieji „Formulės 1“ bolidai pirmą kartą į trasą turėtų išriedėti jau sausio mėnesį: komandos jau baigia susitarti dėl pertvarkyto 2014 metų priešsezoninių bandymų tvarkaraščio.
2014-aisiais „Formulėje 1“ bus pradėti naudoti nauji, 1.6 litro V6 turbininiai varikliai. Norėdamos kuo geriau pasiruošti artėjančiam sezonui, komandos naujuosius bolidus panoro pradėti bandyti kuo anksčiau.
Nors konkrečios datos dar nėra patvirtintos, komandos planuoja pirmuosius bandymus surengti labai anksti, kad sausio mėnesį variklių gamintojai jau turėtų informacijos apie naujuosius variklius.
Pirmuosius bandymus svarstoma surengti Jerezo trasoje Ispanijoje. Realiausia bandymų pradžios data įvardijama sausio 20 arba 27 diena. Vėliau bandymus tikimasi perkelti į artimuosius rytus.
Nors sportinio reglamento 22.4 straipsnis draudžia bolidus bandyti sausį, FIA jau dabar bando įdiegti reglamento pataisas. Tikėtina, kad visos teisinės problemos bus išspręstos prieš šių metų Ispanijos Grand Prix.
Kadangi bandymus planuojama rengti sausio pabaigoje, akivaizdu, kad komandos nuspręs paankstinti 2014 metų bolidų pristatymo datas ir iš vasario pradžios jas atkels į sausio vidurį.
„Mercedes“ komandos vadovas Rossas Brawnas tikina, kad ir nepilnai paruoštų bolidų bandymai trasoje duotų daugiau naudos nei papildomas tobulinimo laikas komandos bazėje.
„Privalome numatyti programą per dvi ar tris savaites, tačiau privalome atsižvelgti į visas aplinkybes. Jei bolidą pristatysime vėlai, neturėsime daug problemų, tačiau jei variklis prieš sezono pradžią bus problematiškas, tai nebus gerai. Privalome atrasti tinkamą balansą“, - teigė R.Brawnas.
„Renault“ variklių padalinio vadovas Robas White‘as teigia, kad bandymai vėlyvą sausį tiek naujiesiems bolidams, tiek naujiesiems varikliams, būtų geriausias būdas pradėti darbą trasoje prieš artėjantį sezoną.
„Mano požiūriu sprendimas surengti ankstyvus bandymus 2014-aisiais būtų teisingiausias 2014 metų bolidams. Jei bandytume tarpinius bolidus, privalėtume atsižvelgti ir į šalutinius efektus“, - teigė R.White‘as.
Po bandymų sausį komandos norėtų persikelti į artimuosius rytus vienai ar dvejoms bandymų sesijoms, tačiau taip priklausys nuo to, kar Bahreinas gaus pirmųjų sezono lenktynių statusą.
Bandymai šiltesnėje trasoje leistų komandoms ne tik geriau perprasti padangas – po sunkumų, su kuriais komandos susidūrė šiemet, šaltoje Barselonoje – tačiau ir užtikrinti, kad įdiegus naują variklių formatą komandos nesusidurtų su problemomis sezono pradžioje.
Naujieji „Formulės 1“ bolidai pirmą kartą į trasą turėtų išriedėti jau sausio mėnesį: komandos jau baigia susitarti dėl pertvarkyto 2014 metų priešsezoninių bandymų tvarkaraščio.
2014-aisiais „Formulėje 1“ bus pradėti naudoti nauji, 1.6 litro V6 turbininiai varikliai. Norėdamos kuo geriau pasiruošti artėjančiam sezonui, komandos naujuosius bolidus panoro pradėti bandyti kuo anksčiau.
Nors konkrečios datos dar nėra patvirtintos, komandos planuoja pirmuosius bandymus surengti labai anksti, kad sausio mėnesį variklių gamintojai jau turėtų informacijos apie naujuosius variklius.
Pirmuosius bandymus svarstoma surengti Jerezo trasoje Ispanijoje. Realiausia bandymų pradžios data įvardijama sausio 20 arba 27 diena. Vėliau bandymus tikimasi perkelti į artimuosius rytus.
Nors sportinio reglamento 22.4 straipsnis draudžia bolidus bandyti sausį, FIA jau dabar bando įdiegti reglamento pataisas. Tikėtina, kad visos teisinės problemos bus išspręstos prieš šių metų Ispanijos Grand Prix.
Kadangi bandymus planuojama rengti sausio pabaigoje, akivaizdu, kad komandos nuspręs paankstinti 2014 metų bolidų pristatymo datas ir iš vasario pradžios jas atkels į sausio vidurį.
„Mercedes“ komandos vadovas Rossas Brawnas tikina, kad ir nepilnai paruoštų bolidų bandymai trasoje duotų daugiau naudos nei papildomas tobulinimo laikas komandos bazėje.
„Privalome numatyti programą per dvi ar tris savaites, tačiau privalome atsižvelgti į visas aplinkybes. Jei bolidą pristatysime vėlai, neturėsime daug problemų, tačiau jei variklis prieš sezono pradžią bus problematiškas, tai nebus gerai. Privalome atrasti tinkamą balansą“, - teigė R.Brawnas.
„Renault“ variklių padalinio vadovas Robas White‘as teigia, kad bandymai vėlyvą sausį tiek naujiesiems bolidams, tiek naujiesiems varikliams, būtų geriausias būdas pradėti darbą trasoje prieš artėjantį sezoną.
„Mano požiūriu sprendimas surengti ankstyvus bandymus 2014-aisiais būtų teisingiausias 2014 metų bolidams. Jei bandytume tarpinius bolidus, privalėtume atsižvelgti ir į šalutinius efektus“, - teigė R.White‘as.
Po bandymų sausį komandos norėtų persikelti į artimuosius rytus vienai ar dvejoms bandymų sesijoms, tačiau taip priklausys nuo to, kar Bahreinas gaus pirmųjų sezono lenktynių statusą.
Bandymai šiltesnėje trasoje leistų komandoms ne tik geriau perprasti padangas – po sunkumų, su kuriais komandos susidūrė šiemet, šaltoje Barselonoje – tačiau ir užtikrinti, kad įdiegus naują variklių formatą komandos nesusidurtų su problemomis sezono pradžioje.