Paskutines savo lenktynes „Formulėje “ „Sauber“ atstovas V. Bottas pažymėjo ne pačia aukščiausia nata. Lenktynių metu susidūręs su „Haas“ pilotu Kevinu Magnussenu privertė suomį pasitraukti iš varžybų anksčiau laiko, o tai atsispindėjo V. Botto nuotaikoje. Po jų, 35-erių suomis neslėpė nusivylimo: „Sprendimas pereiti į „Sauber“ buvo klaida.“
Apibendrindamas laiką „Sauber“, V. Bottas pasakojo, kad: „Pirmieji metai buvo sėkmingi, tačiau vėliau komandos rezultatai nuolat prastėjo.“
„Turėjome aiškią trejų metų strategiją ir tikslus, kaip ją įgyvendinti. Tačiau visa tai buvo pamiršta, kai Fredas išėjo,“ – sakė V. Bottas.
Nepaisant nusivylimo, V. Bottas nesmerkė F. Vasseuro sprendimo palikti komandą. „Kai gauni pasiūlymą vadovauti „Ferrari“, sunku atsisakyti“, – pridūrė jis.
F. Vasseuras paliko „Sauber“ 2023 m. sausį, kai perėmė „Ferrari“ vadovo pareigas po Mattia Binotto pasitraukimo. Ironiška, tačiau būtent buvęs „Ferrari“ komandos vadovas dabar užima „Sauber“ technikos direktoriaus pareigas.
V. Bottas atskleidė, kad svarstė galimybę palikti komandą po F. Vasseuro išvykimo, tačiau jį likti įtikino būsimi komandos savininkai – Vokietijos automobilių gamintojas „Audi“.
„Turėjau galimybę išvykti, bet kai buvo paskelbta apie „Audi“ įsitraukimą į „Formulę 1“, man sakė, kad tapsiu projekto kertine dalimi. Deja, taip neįvyko“, – pasakojo V. Bottas.
Pirmajame sezone su „Sauber“, tuo metu vadinta „Alfa Romeo“, V. Bottas dažnai patekdavo į geriausiųjų dešimtuką, o geriausią rezultatą pasiekė Imoloje, finišuodamas penktas. Tais metais jis užėmė 10-ąją vietą bendroje įskaitoje, surinkęs 49 taškus.
Tačiau po F. Vasseuro išvykimo 2023-iaisiais komanda susidūrė su rimtomis problemomis. V. Bottas 2023-jų sezone į dešimtuką pateko vos tris kartus ir surinko tik 10 taškų.
Dar blogesni buvo 2024-ieji – pirmą kartą per savo karjerą V. Bottas nesugebėjo iškovoti nė vieno taško.
Pasibaigus 2024-ųjų sezonui, „Sauber“ ekipą paliks ne tik V. Bottas, bet ir Z. Guanyu. Jų vietas užims Nico Hulkenbergas ir dabartinis „Formulės 2“ čempionas Gabrielis Bortoletas.
Kalbėdamas apie ateitį, V. Bottas pripažino, kad ji kol kas nėra aiški. Tačiau įsisukusi gandų karuselė sufleruoja, kad jis gali sugrįžti į „Mercedes“ komanda kaip atsarginis pilotas. Be to, pats lenktynininkas viliasi, kad 2026-aisiais „Formulės 1“ čempionate debiutuosianti „Cadillac“ susidomės jo paslaugomis.
„Manau, kad dar turiu galimybių. Kad jas išnaudočiau, turiu ir toliau dalyvauti lenktynėse, kad išlaikyčiau reikiamą formą“, – sakė jis.