Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Daugelį metų „Ford Mustang“ buvo žinomas dėl akį traukiančios išvaizdos ir viliojančiai skambančio aštuonių cilindrų variklio. Tačiau šis įvaizdis gali greitai pasikeisti, nes „Ford“ į naująjį „Mustang“ svarsto montuoti dyzelinį variklį.
„Ford“ kompanijos variklių departamento vadovas Bobas Fascetti prasitarė, kad kompanija šiuo metu svarsto galimybę į naująjį „Mustang“ montuoti hibridinę arba dyzelinu varomą jėgainę.
„Dyzelinio variklio opcija nėra prioritetas, tačiau apie tai galvojame. Viskas priklauso nuo ekonominės padėties ir aplinkybių“, - pasakojo Bobas Fascetti.
Vis dėlto daugelis automobilių industrijos ekspertų teigia, kad dyzelinis variklis į „Mustang“ nebus montuojamas. Tokiu sprendimu kompanija sugadintų „Mustang“ įvaizdį. Vietoj dyzelinio variklio, amerikiečiai į modelį greičiausiai montuos aštuonių bėgių automatines pavarų dėžes, kurios padės sumažinti išmetamųjų dujų emisijas ir vidutines kuro sąnaudas.
[nqspoll id="52"]
Daugelį metų „Ford Mustang“ buvo žinomas dėl akį traukiančios išvaizdos ir viliojančiai skambančio aštuonių cilindrų variklio. Tačiau šis įvaizdis gali greitai pasikeisti, nes „Ford“ į naująjį „Mustang“ svarsto montuoti dyzelinį variklį.
„Ford“ kompanijos variklių departamento vadovas Bobas Fascetti prasitarė, kad kompanija šiuo metu svarsto galimybę į naująjį „Mustang“ montuoti hibridinę arba dyzelinu varomą jėgainę.
„Dyzelinio variklio opcija nėra prioritetas, tačiau apie tai galvojame. Viskas priklauso nuo ekonominės padėties ir aplinkybių“, - pasakojo Bobas Fascetti.
Vis dėlto daugelis automobilių industrijos ekspertų teigia, kad dyzelinis variklis į „Mustang“ nebus montuojamas. Tokiu sprendimu kompanija sugadintų „Mustang“ įvaizdį. Vietoj dyzelinio variklio, amerikiečiai į modelį greičiausiai montuos aštuonių bėgių automatines pavarų dėžes, kurios padės sumažinti išmetamųjų dujų emisijas ir vidutines kuro sąnaudas.
[nqspoll id="52"]