„Ford“ atsižvelgdama į nemokių klientų elgesį, šiuo metu kuria technologiją, kuri leistų nuotoliniu būdu sugrąžinti automobilį į artimiausią atstovybę. Priklausomai nuo situacijos, „Ford“ galėtų nuotoliniu būdu išjungti tam tikras funkcijas, įjungti įspėjamuosius pranešimus, kurie paskatintų automobilio pirkėją sumokėti lizingo įmoką.
Pagal
pirminį sumanymą, iš pradžių automobilyje pasirodytų įspėjamieji pranešimai ir priminimai apie praleistą įmoką. Jeigu automobilio pirkėjas šiuos pranešimus ignoruoja, „Ford“ ryžtųsi išjungti tam tikras funkcijas. Pavyzdžiui, greičio palaikymo kontrolę, langų ir sėdynių valdymą, multimedijos sistema. Galiausiai, „Ford“ netgi galėtų užrakinti automobilį ir neleisti juo naudotis, kol nebus sumokėta lizingo įmoka.
Vis dėlto, kraštutiniausias sprendimas yra gerokai pažangesnis. „Ford“ galėtų išsiųsti konkrečią komandą automobiliui, kuri priverstų jį savaime sugrįžti į artimiausią atstovybę.
Iki šiol nei vienas automobilių gamintojas nebuvo pradėjęs kurti tokios sistemos, tačiau atsižvelgiant į tai, jog vis daugiau automobilių ateityje galės važiuoti patys, tokios funkcijos įdiegimas atrodo logiškas.