• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vargu ar „Ford“ būtų galėjusi sau leisti nutraukti bendradarbiavimą su viena žinomiausių automobilių tobulinimo kompanijų - „Shelby“. Daugelį metų „Ford Mustang“ automobilius tobulinosi įmonė nepraleido progos ir į savo dirbtuves atsivežė naujos kartos modelį, kuris kitais metais pasirodys ir Europoje.
Pati galingiausia ir greičiausia „Ford Mustang“ versija šį kartą buvo pavadinta gan keistai - „Ford Shelby GT350 Mustang“. Anksčiau automobilio pavadinime būdavo maža užuomina apie variklio pajėgumą, tačiau dabar jie nieko nereiškia.
„Shelby“ specialistai bendradarbiaudami su „Ford“ kompanijos vadovais, sukūrė ne tik naujas kėbulo detales ar pakabos komponentus, bet ir po ilgu variklio dangčiu sumontavo 5,2 litro, 8 cilindrų atmosferinį benzininį variklį, kuris išvysto daugiau nei 500 arklio galių ir 542 Nm sukimo momentą.
Šią žvėrišką galią automobilio variklis perduos per šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę, „Torsen“ firmos riboto praslydimo diferencialą į galinius varančiuosius ratus.
„Ford“ kol kas neatskleidžia kiek kainuos naujoji „Mustang“ versija, tačiau gera žinia yra ta, jog „GT350“ bus parduodama ne tik Jungtinėse Amerikos Valstijose, bet ir Europoje.
Galerija

Vargu ar „Ford“ būtų galėjusi sau leisti nutraukti bendradarbiavimą su viena žinomiausių automobilių tobulinimo kompanijų - „Shelby“. Daugelį metų „Ford Mustang“ automobilius tobulinosi įmonė nepraleido progos ir į savo dirbtuves atsivežė naujos kartos modelį, kuris kitais metais pasirodys ir Europoje.
Pati galingiausia ir greičiausia „Ford Mustang“ versija šį kartą buvo pavadinta gan keistai - „Ford Shelby GT350 Mustang“. Anksčiau automobilio pavadinime būdavo maža užuomina apie variklio pajėgumą, tačiau dabar jie nieko nereiškia.
„Shelby“ specialistai bendradarbiaudami su „Ford“ kompanijos vadovais, sukūrė ne tik naujas kėbulo detales ar pakabos komponentus, bet ir po ilgu variklio dangčiu sumontavo 5,2 litro, 8 cilindrų atmosferinį benzininį variklį, kuris išvysto daugiau nei 500 arklio galių ir 542 Nm sukimo momentą.
Šią žvėrišką galią automobilio variklis perduos per šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę, „Torsen“ firmos riboto praslydimo diferencialą į galinius varančiuosius ratus.
„Ford“ kol kas neatskleidžia kiek kainuos naujoji „Mustang“ versija, tačiau gera žinia yra ta, jog „GT350“ bus parduodama ne tik Jungtinėse Amerikos Valstijose, bet ir Europoje.
Galerija

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų