Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Ford“ nuolatos stengiasi būti vienu žingsniu priekyje nei konkurentai. Visose įmanomose srityse.
Vieno didžiausio koncerno inžinieriai norėdami atsižvelgti į visų „Ford“ pirkėjų poreikius ir nusiskundimus, šiuo metu dirba ties nauja technologija, kuri padės užmiršti keliuose esančias duobes.
„Ford“ inžinieriai į „Fusion“ (Europoje - Mondeo) automobilį sumontavo naują sistemą, kuri turi elektronikos valdomus amortizatorius ir gausybę įvairiausių daviklių, kurie skenuoja priekyje esantį kelią.
Tačiau vietoj to įspėjamųjų signalų, „Ford“ inžinierių sukurta sistema pamačiusi, jog artėja duobė, kompiuterio kontroliuojami amortizatoriai tampa standesniais ir tokiu būdu sustabdo rato įkritimą į duobę arba bent jau sumažina rato smūgį į duobę.
„Ford“ nuolatos stengiasi būti vienu žingsniu priekyje nei konkurentai. Visose įmanomose srityse.
Vieno didžiausio koncerno inžinieriai norėdami atsižvelgti į visų „Ford“ pirkėjų poreikius ir nusiskundimus, šiuo metu dirba ties nauja technologija, kuri padės užmiršti keliuose esančias duobes.
„Ford“ inžinieriai į „Fusion“ (Europoje - Mondeo) automobilį sumontavo naują sistemą, kuri turi elektronikos valdomus amortizatorius ir gausybę įvairiausių daviklių, kurie skenuoja priekyje esantį kelią.
Tačiau vietoj to įspėjamųjų signalų, „Ford“ inžinierių sukurta sistema pamačiusi, jog artėja duobė, kompiuterio kontroliuojami amortizatoriai tampa standesniais ir tokiu būdu sustabdo rato įkritimą į duobę arba bent jau sumažina rato smūgį į duobę.