Naujasis sportinis „Fort GT“ iškart tapo parodos automobiliu Nr. 1 ir buvo apdovanotas geriausio dizaino serijinio automobilio prizu. Formaliai „Ford“ dar neatskleidė šio modelio techninių charakteristikų ir kainų, tačiau jau dabar aišku, kad GT turės 3,5 litro darbinio tūrio V6 „EcoBoost“ variklį, generuojantį, anot „Ford „Performance“, „daugiau nei 600 AG“.
„Ford Mustang Shelby GT350R“ pratęs galingiausių „Mustang“ modifikacijų dinastiją. Šio ristūno širdis – visiškai naujas 5,2 litro darbinio tūrio 8 cilindrų „Voodoo“ serijos variklis. Jame taip pat debiutuos adaptyvi pakaba „MagneRide“. Beje, pirmasis šios modifikacijos egzempliorius jau parduotas aukcione JAV už milijoną dolerių.
„F-150 Raptor“ greičiausiai tapo dar piktesnis, nepaisant kur kas civilizuotesnės išvaizdos. Pikapas galės pasigirti tuo pačiu 3,5 litro darbinio tūrio šešių cilindrų „EcoBoost“ varikliu kaip ir GT, tačiau jo galia bus padoresnė – apie 450 AG. Dabartinės kartos „F-150 Raptor“ jėgainė generuoja 411 AG ir tai yra ekstremaliausias pikapas pasaulyje.
Bent vieno iš šių debiutų būtų užtekę bet kuriai parodai papuošti, todėl nenuostabu, kad „Ford Performance“ Detroite neparodė dar vieno nekantriai laukiamo kūdikio - „Ford Focus RS“.
Jo bandymų kursas jau yra iš esmės užbaigtas, todėl debiuto tikimasi artimiausiu metu. Manoma, kad naujojo RS jėgainė bus 2,3 litro darbinio tūrio keturių cilindrų „EcoBoost“ turbininis variklis, kurio galia sieks 325 ar net 350 AG. „Ford“ neneigia, kad RS turės visiškai naują visų ratų varančiąją sistemą, kuri vėliau bus diegiama ir kituose koncerno modeliuose.
Žinoma, „Ford Focus RS“ pirmiausia bus pademonstruotas „Liquid Blue“ spalvos rūbu.